مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتظار ۱۶۹ سال زندان برای مدیر فولکس‌واگن!

به تازگی خبرگزاری رویترز اعلام کرد مدیر اجرایی فولکس‌واگن در دادگاهی به دلیل رسوایی این کارخانه در استاندارد خروجی آلاینده‌ها به ۱۶۹ سال زندان محکوم خواهد شد. بنا به این گزارش، به احتمال زیاد رئیس بخش مهندسی و محیط زیست فولکس‌واگن «اولیور اشمیت» هفته آینده در دادگاهی در ایالت میشیگان گناهکار شناخته خواهد شد. آقای اشمیت به ۱۱ جرائم دیگر مختلف روبروست که می‌تواند تا ۱۶۹ سال زندان محکومیت را از دادگاه دریافت کند.Oliver-Schmidt-1

آقای اشمیت بعد از رسوایی‌های پیش آمده قصد بازگشت به آلمان را داشت که دستگیر شد و  از دی ماه سال پیش تا به امروز در حصر خانگی به سر می‌برد. وی یکی از ۸ مسئول اجرایی از فولکس‌واگن است که با طیف وسیعی از اتهامات روبرو است. کمپانی فولکس‌واگن درباره این خبرها تا به امروز اظهار نظری نکرده ولی این کارخانه آلمانی اعلام کرده که با مقامات قضایی آمریکا برای بدست آوردن اطلاعات همکاری خواهد کرد.

TDI WV

آقای اشمیت اولین مدیر اجرایی از فولکس‌واگن خواهد بود که به ۱۶۹ سال زندان متهم خواهد شد و دو هفته بعد از دادگاه وی آقای جیمز لیانگ محکوم خواهد شد. آقای لیانگ به طور قطع به جرم گمراه کردن و دستکاری در دستگاه‌های اندازه‌گیری به زندان محکوم شده ولی به دلیل همکاری با مسئولان تحقیقات مدت زمان محکومیتش کم خواهد شد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا