مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی بلند جدید Borgward با نام BX7 رسما معرفی شد

کمپانی Borgward یک شرکت فعال در زمینه اتومبیل است که در سال 1929 تاسیس شده و در طول روز‌های گذشته نیز در نمایشگاه فرانکفورت موتور شاهد SUV (شاسی بلند) جدید این کمپانی با نام BX7 بودیم. گفته می‌شود که این خودرو از سال آینده در چین عرضه خواهد شد و مشتریان اروپایی آن نیز می‌بایست همچنان منتظر باشند.

borgwardbx7-01

بر اساس تصاویر رسمی منتشر شده از این محصول به نظر می‌رسد که این خودرو ابعادی شبیه به آئودی Q5، بی‌ام‌و X3 و مرسدس بنز GLC دارد که در بخش جلویی این خودرو در کنار جلو پنجره بزرگ و زیبا نیز شاهد آرم کمپانی Borgward هستیم. خط خمیده موجود در سقف اتومبیل نیز ظاهر بسیار خوبی به این خودرو می‌بخشد.borgwardbx7-05

البته کمپانی تولید کننده در جریان کنفرانس خبری خود اعلام کرده است که در حال کار بر روی یک نسخه هیبریدی (برقی) از این خودرو است. بر اساس اطلاعات منتشر شده BX7 از یک موتور 2.0 لیتری بهره می‌برد که 221bhp را ارایه می‌دهد و این موتور از نوع چهار سیلندر توربوشارژ است. گفته می‌شود که نسخه برقی این محصول نیز قادر خواهد بود تا 296bhp را ارایه دهد و با یک بار شارژ می‌تواند 34 مایل حرکت کند. البته گفتنی است که این مدل جدید از قابلیت چهار چرخ متحرک بهره می‌برد و سیستم جعبه دنده آن نیز از نوع دو کلاچه است.borgwardbx7-03

کمپانی Borgward تاکید بسیاری در زمینه ارتباطات داخل خودرو داشته و اعلام کرده که این محصول می‌تواند دیدگاهتان را نسبت به خودرو تغییر دهد اما فعلا هیچ تصویری از داخل BX7 منتشر نشده است. این کمپانی تصمیم دارد تا دوباره وارد میدان رقابت شود و مدیر Borgward با نام Karlheinz Knoss در این خصوص می‌گوید:

ما می‌خواهیم تبدیل به یکی از بازیکنان برتر در زمینه تولید خودرو شویم.

بر اساس ادعای Borgward گفته می‌ِشود که BX7 یک خودرو لوکس مبتکرانه است. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟borgwardbx7-02

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا