مکمل بنزین
گوناگونخبر

خیز کمپانی چری به سوی بازار چین با SUV جدید خود!

کمپانی چری یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو در چین است که در سال 1997 میلادی تاسیس و در سال 1999 میلادی به صنعت خودروسازی گام نهاد. این کمپانی طیف وسیعی از محصولات اعم از چری کویین، چری تیگو، چری ئی۵ ،چری وی۵، چری ای۱۵ و چری ای۵ و نظایر آن را روانه بازار کرده است و برخی از محصولات این کمپانی توسط شرکت‌های ایرانی، مونتاژ شده و به فروش می‌رسند. کری یکی از برندهای این کمپانی برای وسایل نقلیه کوچک و جمع و جور است که به عنوان یک ماشین مسافرتی در نمایشگاه خودروی چنگدو، رونمایی خواهد شد. از انجا که SUV ها برای بسیاری از مردم جذابیت دارند و سود زیادی را برای تولیدکنندگان به همراه می‌آورند، لذا همه کمپانی‌های خودروسازی، استراتژی‌های کارخانجات خود را به گونه‌ای اجرا می‌کنند که بتوانند SUV های بیشتری را روانه بازار کنند.

خیز کمپانی چری به سوی بازار چین با SUV جدید خود!

SUV کری بی نام که در اینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد، بر اساس نسلی از چری تیگو 5 طراحی شده است که هم اکنون با نام تجاری کوین X5 تولید می‌شود . هدف برند کوین که در مرتبه و جایگاهی پایین‌تر از چری قرار دارد، خریداران جوان در شهرهای درجه دوم و سوم با سطح درامد پایین‌تر است. اما باید ببینیم که این SUV جدید مارک کری نیز بر اساس همین استراتژی کوین روانه بازار می‌شود یا اینکه سازندگان ان طرح‌های دیگری در ذهن دارند؟

خیز کمپانی چری به سوی بازار چین با SUV جدید خود!

این SUV یک خودروی اسپرت با نمای دو رنگ است که توجه خریداران جوان را به خود جلب خواهد کرد. هنوز کاملا مشخص نیست که سازندگان این خودرو می‌خواهند از همان برنامه‌های قبلی برند کوین استفاده کنند و در همان استخر همیشگی ماهی بگیرند یا می‌خواهند برنامه‌های خود را تغییر دهند و بنابرین می‌توان گفت که در کل هنوز جایگاه این SUV به درستی مشخص نشده است. مشخصات فنی این خودرو را نیز می‌توان مشابه خودرو کوین  X5دانست؛ چراکه آن نیز از یک موتور 1.5 لیتری توربو با توان 152 اسب بخار بخار بهره می‌برد. همچنین خطوط افقی بسیار زیاد باعث شده که انتهای عقبی ان بسیار بلندتر از آنچه که هست به نظر برسد. ولی در هر صورت امیدواریم که این SUV جدید به زودی در نمایشگاه چنگدو رونمایی شود تا بتوانیم از نزدیک شاهد ویژگی‌های بیشتر آن باشیم.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. حالا تا چند سال دیگه هم باید موتور ۱.۵ لیتری توربو با توان ۱۵۲ اسب بخار را روی محصولات اشغال چری ببینیم در این کمپانی از خودرو چیزی بنام لذت رانندگی معنا و مفهومی نداره

  2. باسلام اینجانب قریب دوسال ام وی ام 530 داشتم که جلوبندی ضعیف ان واستفاده ازکمک فنرهای 2میلیونی ماکسیما ونیز عدم وجود لاستیک سایز 55 وگرانی قطعات مصرفی ازقبیل فیلترروغن وهوا لذت رانندگی درشخص احساس نمیشود وافت فاحش قیمت قریب 12ال13میلیون نیز خرید محصولات چینی را مقرون به صرفه نمیکند درموقع فروش گذشت ازافت قیمت مشتری وخریداری پیدا نمیشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا