مکمل بنزین
گوناگونخبر

بوگاتی و معرفی کانسپت GT سریعترین خودروی بشر!

بوگاتی سعی می‌کند همیشه خاص باشد و این خاص بودنش گاه نتایج خوبی را به دنبال داشته است. این کمپانی معروف در نظر دارد تا به زودی یک هیولای قدرتمند با توان 1000 اسب بخار را تولید و روانه بازار کند. با اینکه مشخص نیست این خودرو چه زمانی وارد بازار می‌شود، اما این خودرو در قالب محصولات Gran Tourismo تولید و عرضه می‌شود و فعلا در مرحله کانسپت قرار دارد.

bugatti-vision-gran-turismo

این کمپانی از خودروی جدید خود در سری جدید بازی Grand Tourismo نیز برای علاقه‌مندان و هوادارانش پرده برداری کرده است. در این بازی نسخه اولیه این محصول غول پیکر به عنوان یک زبان طراحی برای آینده و کارایی لازم برای جهانی بهتر مطرح شده است. جای تعجب نیست که در معرفی آن به سرعت فوق العاده‌اش اشاره شده است. این محصول در یک مسیر شبیه سازی شده به نام Le Mans به لطف موتور W16 غول پیکرش، به اندازه کافی قدرتمند و سریع خود را نشان داده است. این خودرو می‌تواند در هر دور، حدود 4 بار به راحتی به حداکثر سرعت 402 کیلومتر بر ساعت برسد. بنابراین فعلا می‌توان این خودرو را اولین نمونه سریع‌ترین خودروی تولید شده در جهان دانست.

یک نمونه فیزیکی و واقعی از این غول عجیب، در نمایشگاه فرانکفورت و در تاریخ 17 سپتامبر برای هواداران به نمایش در خواهد آمد؛ بنابراین هواداران بی‌شمار این کمپانی شانس این را دارند تا از این محصول زیبا را که از فیبر کربن ساخته شده از نزدیک تماشا کنند. البته به هیچ وجه انتظار نداشته باشید حرکت این محصول را در خیابان‌های شهر ببینید.

Untitled-1

همچنین این کمپانی به زودی محصول جدید خود با نام Buggati Chiron را با قدرت موتور 1480 اسب بخار همراه با آخرین فناوری‌های به کار رفته روانه بازار می‌کند. این خودرو با اهدافی بیش از تولید یک محصول جهت جاده و یا مسابقه ساخته شده است. اگر مسابقات GT برگزار شود، شما می‌توانید Bugatti VGT را در هنگام تست به راحتی مشاهده کنید.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا