مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش نقدی و پیش فروش هیوندای i20 منتشر شد!

شرکت کرمان موتور در نیمه اول شهریور ماه ۹۶ نسل جدید هیوندای i20 را با قیمت نهایی ۹۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان را به دو صورت نقدی و پیش فروش عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید:

خریداران نقدی بعد از ثبت نام و پرداخت مبلغ مذکور می‌توانند خودرویشان را یک ماه بعد از تاریخ پرداخت دریافت نمایند. مشتریان شرایط پیش فروش می‌توانند طی ۲ الی ۴ مرحله خودرو هیوندای i20 را خریداری کنند. در گزینه دو مرحله‌ای مشتریان می‌بایست در زمان ثبت نام ۴۰ میلیون تومان و مابقی را در زمان صدور دعوتنامه بپردازند. سود مشارکت و انصراف به ترتیب برابر ۲۰ و ۱۹ درصد در نظر گرفته شده است.

در گزینه پرداخت طی ۳ مرحله، مشتریان در مرحله اول ۲۰ میلیون و در مرحله دوم ۲۰ میلیون تومان و مابقی وجه در زمان صدور دعوتنامه تسویه خواهد شد سود مشارکت ۱۹ و سود انصراف ۱۵ درصد تعیین شده و در گزینه آخر، مشتریان در ۳ مرحله اول به ترتیب ۱۵، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان پرداخت خواهند کرد. سود مشارکت و انصراف نیز ۱۸ و ۱۵ درصد معین شده است. در شرایط پیش فروش هیوندای i20 آذر یا دی ماه به دست مشتریان خواهد رسید. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت کرمان موتور یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا