مکمل بنزین
گوناگونخبر

وانت سایپا X151 دو ستاره شد!

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدیدترین آمار کیفی محصولات خودروسازان ایرانی را منتشر کرده؛ که در این میان آمار مربوط به وانت‌ها قابل توجه هست!

در این بخش تمام وانت‌های تولیدی در ایران در بازه قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان قرار دارند و در میان آنها خودرو وانت تندر با سه ستاره کیفی بهترین وانت تولید داخل لقب گرفته است. اما در انتهای جدول نام وانت‌های نیسان و آریسان می‌درخشد و ظاهرا تلاش برای بهبود کیفیت آنها بی حاصل بوده و اکنون به حال خود رها شده اند. ولی یک نکته قابل توجه و فوق العاده عجیب در جدول کیفی وانت های خودروسازان داخلی دیده می شود که آن دو ستاره شدن وانت سایپا X151 است!

نمی‌دانم چرا؟! ولی انگار وانت سایپا را دو ستاره کرده‌اند که از توقف احتمالی تولید آن جلوگیری کنند؛ چون همان طور که می‌دانید اگر خودرویی تک ستاره باشد و نتواند کیفیت خود را بهبود بخشد، باید از چرخه تولید خارج شود!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا