مکمل بنزین
گوناگونخبر

چه چیزی بهتر از این‌که هوندا CR-V 2018 یورو اسپیس، هیبریدی خواهد شد!

در نمایشگاه فرانکفورت موتور امسال، کمپانی هوندا،  مدل هوندا CR-V 2018 یورو اسپیس جدید خود را در قالب یک نمونه هیبریدی ارائه نموده و لذا انتظار می‌رود این SUV در اروپا با یک سیستم پاورترین هیبریدی عرضه شود.

اگرچه این شرکت در مورد سیستم هیبرید چند حالته هوشمند هوندا CR-V 2018 ساکت مانده است، خبرها از عرضه این محصول با یک موتور بنزینی i-VTEC  2 لیتری به همراه یک موتور الکتریکی و همچنین یک موتور ژنراتور الکتریکی جداگانه حکایت دارد.

گیربکس هوندا CR-V 2018  یورو اسپیس، یک واحد دنده ثابت است که به منظور انتقال یکدست گشتاور در سراسر سیستم، به طور مستقیم اجزای متحرک را به هم مرتبط می‌کند. سه حالت رانندگی در این خودرو تعبیه شده که متشکل از EV Drive، Hybrid Drive و Engine Drive است.

در حالت EV Drive، موتور الکتریکی تنها از طریق بسته باتری تغذیه خواهد شد، اما در حالت Hybrid Drive، موتور بنزینی، قدرت خود را به موتور ژنراتور الکتریکی منتقل می‌کند که این موتور نیز به نوبه خود موتور الکتریکی را تغذیه کرده و هر گونه قدرت اضافی دیگر را از موتور احتراق داخلی به بسته باتری ارسال می‌نماید. در نهایت، حالت Engine Drive اجازه می‌دهد که موتور بنزینی، قدرت خود را مستقیما به چرخ‌های هوندا CR-V 2018 بفرستد و موتور الکتریکی در این حالت، در صورت نیاز به عنوان تقویت کننده قدرت عمل خواهد کرد.

زمانی که نسخه جدید هوندا CR-V 2018 یورو اسپیس هیبریدی در سال 2018 در بازارهای اروپایی در دسترس عموم مردم قرار گیرد، به یک موتور i-VTEC 1.5 لیتری توربوشاژر مجهز خواهد بود. کمپانی هوندا تاکید نموده که نسل جدید مدل  CR-V به هیچ وجه با یک سیستم پاورترین دیزلی در اروپا عرضه نخواهد شد

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا