مکمل بنزین
گوناگونخبر

پورشه کاین 2019 با اپلیکیشن‌های پیشرفته، همگان را سورپرایز خواهد کرد!

علاوه بر عملکرد و ظاهر فوق‌العاده پورشه کاین 2019 ، هنگامی که این خودروی استثنایی در سال آینده به بازار عرضه شود دارای فن‌آوریهای هوشمند ارتباطی زیادی برای ارتباط با خانه هوشمند خود و کنترل آن خواهد بود.

یک سیم کارت سازگار با شبکه  LTE نیز به صورت استاندارد در پورشه کاین ارائه خواهد شد که اجازه می‌دهد تا سرنشینان این خودرو دائما آنلاین باشند. علاوه بر این پورشه یک پکیج اطلاعاتی 7 گیگابایتی را نیز ارائه می‌کند که در استفاده از وایفای هات اسپات و سرویس‌های دیگر نظیر  Amazon Music یا رادیوی آنلاین، کاربردهای زیادی دارد.

اتصال اینترنتی مداوم پورشه کاین، اطلاعات هدایتی به روزتر و آنلاین‌تری را نظیر اطلاعات آنی ترافیک ارائه خواهد داد. همچنین پورشه کاین به سنسورهای خاصی مجهز است که اطلاعات زیادی را در رابطه با مه، جاده های لغزنده و تصادفات رخ داده در اختیار راننده قرار می‌دهند. این سیستمها قادر هستند تا اطلاعات جاده‌ای به دست آمده از طریق تکنولوژی‌های نصب شده و به آنلاین را مقایسه کرده و بهترین مسیر را انتخاب نمایند.

همچنین صاحبان این خودرو می توانند اکانت موسیقی آمازون خود را به سیستم مدیریت ارتباطات پورشه کاین متصل کنند و آهنگ های صوتی مورد علاقه خود را از طریق استریو پخش نمایند. تکنولوژی جدید رادیو پلاس نیز از وجود اتصال به اینترنت بهره میبرد، به طوری که اگر خودرو از منطقه تحت پوشش یک ایستگاه رادیویی خارج شود، سیستم، امواج آنلاین آن ایستگاه را جست و جو کرده و به آن منبع متصل می‌شود.

افراد با بهره گیری از دستگاه خانه هوشمند NEST و اتصال آن به نرم افزار Connect Plus پورشه می توانند اطلاعات مورد نظر را در صفحه نمایش خود دریافت کنند. رابط کاربری اجازه می‌دهد تا چیزهایی نظیر درجه حرارت خانه قابل تنظیم باشد و مشاهده تصاویر دوربین های خانگی نیز در درون خودرو امکان پذیر گردد.

علاوه بر اتصالات اینترنتی بسیار سودمند، سیستم سرگرمی پورشه کاین 2019 نیز کاملا ارتقا یافته است. هم اکنون سیستم تشخیص صدا بسیار بهتر از قبل عمل می‌کند و قابلیت درک 100 دستور، اعم از تنظیمات هدایتی، رسانه، گرمایش صندلی و تهویه مطبوع را داراست.

صاحبان پورشه کاین قادر خواهند بود تا از طریق اپلیکیشن  Porsche Connect App بر خودروی خود نظارت داشته باشند. به عنوان مثال، یک بخش از این نرم افزار نشان می‌دهد که آیا درب ها، پنجره ها و درب عقب بسته شده اند یا خیر. همچنین صاحبان خودرو می‌توانند قفل درب خودرو را از هر جایی که باشند کنترل نمایند. حتی جزئیات مربوط به سطح روغن و تاریخ نگهداری نیز در این اپلیکیشن موجود است.

علاقه مندان به این خودروی استثنایی می‌توانند سفارش خود را تا ماه دسامبر ارائه دهند اما خودروها تا اواسط سال 2018 تحویل داده نخواهند شد.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا