مکمل بنزین
خبر

ولوو XC40 به نبرد تست‌های تصادف می‌رود!

اتومبیل‌های کمپانی ولوو، همواره یکی از ایمن‌ترین خودروها در دسته خود هستند، پس طبیعاتا خودروی جدید ولوو XC40 باید این خصوصیت را به ارث ببرد. لذا مهندسین این کمپانی مجموعه ای از تست‌های صحنه سازی تصادف را به راه انداخته اند تا چندین نمونه اولیه از SUV جمع و جور پرمیوم ولوو XC40 را تست کرده و با قرار دادن آن‌ها در معرض تصادف‌های ساختگی و ضربه زدن به این خودروها، شکوه و شرافت برند خود را در بازار حفظ نمایند.

هم اکنون کار تولید خودروی جدید ولوو XC40 به پایان رسیده و این کمپانی، تنها مختصری از تست‌های صحنه سازی تصادف این خودرو را در اختیار ما قرار داده است. در این تصویر، ما شاهد برخورد یک مانع از سمت پهلو به ولوو XC40 هستیم، که با سرعت 50 کیلومتر یا 31 مایل در ساعت به این خودرو برخورد می‌کند. این تست مطابق با استانداردهای تست‌های تحلیلی یورو انکپ (EUNCAP) می‌باشد.

انتظار می‌رود که سومین عضو خانواده SUV ولوو یعنی XC40 بعد از XC60 و XC900، نمرات بالایی را به لحاظ ایمنی از مهندسین متخصص سراسر جهان دریافت کند اما تا زمانی که این تست‌ها به پایان برسد، ما می‌توانیم نظاره‌گر اولین تبلیغات رسمی XC40 باشیم. احتمالا ولوو XC40 مهارت‌های خود را در محیط‌های شهری شلوغ نشان خواهد داد و برای خیابان‌های شهری ساخته شده است. به احتمال زیاد این کمپانی اولین XC40 های تولید شده را در اوایل سال بعد به متقاضیان تحویل خواهد داد.

 

 

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا