مکمل بنزین
گوناگونخبر

کمپانی BMW و ناوگان هیبرید سری 7!

عکسهای مخفیانه گرفته شده در اوایل این هفته نشان می‌دهد که کمپانیBMW درحال آماده نمودن نسخه جدید مدل پرچمدار خود یعنی لیموزین سری 7 است. بر طبق گزارشات جدید، نیز یک یا چند مدل جدید هیبرید از این سری به زودی به بازار عرضه خواهند شد.

در این راستا خبرگزاری Autocar بیان داشته که گویا تغییر قوانین جدید چین، این تولیدکننده بایرنی را مجبور نموده تا حداقل بیش از یک خودروی هیبریدی را از مدلهای سری 7 خود تولید و روانه بازار نماید. بزرگترین بازار این کمپانی یعنی چین، به زودی تا سال 2019، به کمپانی‌های خودروسازی نیاز خواهد داشت که حداقل 8 درصد از فروش محلی خود را به وسایل نقلیه تولید شده بر اساس انرژی‌های جدید یا وسایل نقلیه هیبرید یا الکتریکی اختصاص داده باشند.

منابع خبری نزدیک به این کمپانی و جراید بریتانیایی پیش بینی نموده اند که خودروی 740e نیز اصلاح گردیده و در کنار آن، خودروهای هیبرید دیگری نیز به خانواده سری 7 اضافه شده اند. این اخبار نشان می‌دهد که کمپانی BMW در تلاش است تا خودروهای سری 7 خود را با توجه به نیاز بازار خودروی جهانی، ارتقا دهد.

یکی دیگر از آپدیت‌های مهم نیز برای سیستم خودران سدان لوکس این کمپانی برنامه ریزی شده اما سیستم‌های دیگر نظیر کنترل کروز هوشمند، ترمز اضطراری خودکار، کمک به ماندن در خطوط، و سیستم‌های جلوگیری از تصادف به احتمال زیاد به جای اینکه کاملا اصلاح شوند تنها ارتقا خواهند یافت. لذا انتظار می‌رود که کمپانی BMW، ناوگان خود را با حدود 40 نمونه اولیه خودران سری 7 روانه جاده های اروپا و ایالات متحده نماید.

هرچند تصور نمی‌شود تغییرات قابل ملاحظه ای در ظاهر خودروهای سری 7 مشاهده شود، زیرا کمپانی BMW قصد دارد تنها سپرهای این خودروها را اندکی تغییر داده و به چراغ عقب آن‌ها نمای تازه‌ای ببخشد. علاوه بر این سیستم انتقال قدرت این خودروها آپدیت نخواهد شد اما مهندسین این کمپانی ممکن است از سری موتورهای فعلی به دلیل خروجی کم و میزان CO2 اندک تولید شده توسط آن‌ها بهره جویند.

با توجه به این امر که به روزرسانی‌ خودروهای سری 7 تا ماه می امسال پایان می‌یابد، لذا انتظار می‌رود که سدان فیس لیفت پرچمدار کمپانی BMW تا انتهای سال وارد بازار شود. در همین راستا منابع مختلف ادعا نموده اند که این کمپانی می‌تواند مدل کاملا تازه ای را در آوریل سال آینده، در نمایشگاه اتومبیل پکن رونمایی کند.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا