مکمل بنزین
خبر

تبدیل یک خودروی ژاپنی به نیسان GT-R با یک کیت حرفه ای!

لیبرتی واک، که یک تولید کننده ژاپنی کیت‌های بدنه زیبا است، اینبار کیت‌های بدنه ای با ظاهر جذاب و وحشی را برای طیف وسیعی از وسایل نقلیه، تولید نموده و آخرین کیت تولید شده توسط این کمپانی، خودروی دایهاتسو کوپن را به یک مدل نیسان  GT-R بدل خواهد نمود که تنها برای مالکینی که دارای شخصیت خودنمایی هستند مناسب خواهد بود. بسیاری از تغییرات اعمال شده ممکن است این خودروی دارای سقف تاشو را به مجسمه ای که به طور انحصاری مختص نمایشگاه‌های خودرو است تبدیل نماید.

انتهای بخش جلویی نیسان GT-R دقیقا همانند مدل دایهاتسو می‌باشد. لذا لیبرتی واک از نسخه جدید نیسان به عنوان مدل الهام بخش خود استفاده نموده و علامت V شکل متالیکی را به پنجره مشبک جلوی آن اضافه نموده است. برای کاپوت دایهاتسو کوپن نیز تیونر، کانالهای GT-R را حذف نموده، اما بخش‌های برامده نیسان، وجود آن‌ها را بازآفرینی می‌کند. یکی از آپشن‌های مورد علاقه لیبرتی واک، گلگیرهای بیرون زده بزرگ و استفاده از اجزایی است که ظاهر جذاب و برجسته ای به دایهاتسو کوپن داده اند.

به همین ترتیب می‌توان گلگیرهای برجسته ای را نیز در قسمت عقب خودرو مشاهده نمود و پایه های کناری پهنی نیز بین دو چرخ خودرو و در آستانه درب‌ها مشاهده می‌شوند. لیبرتی واک، به غیر از اضافه نمودن یک باله بزرگ به صندوق عقب کوپن، تغییر زیادی در بدنه این خودرو ایجاد نکرده اما در عین حال سپرهای الهام گرفته شده از GT-R را با دو اگزوز موجود در هر گوشه به دایهاتسو کوپن اضافه نموده است.

ساخت خودروی کوپن با چنین بدنه ای کاملا عجیب و غیر قابل باور به نظر می‌رسد اما حرکت نهایی  لیبرتی واک، از این هم عجیب و غریبتر است. این کمپانی، بدنه این رودستر را با ماده ای پوشانده که این تصور را ایجاد می‌کند که قسمتهای بدنه از یکدیگر جدا و خرد شده اند. این ماده چراغ‌های جلو و عقب را نیز پوشانده است پس قطعا رانندگی با این خودرو در جاده ها غیر ممکن خواهد بود.

هرچند هنوز اطلاعات دقیقی در مورد دایهاتسو کوپنی که با این بدنه تولید خواهد شد ارائه نشده اما آن‌چه در فیسبوک این کمپانی منتشر شده نشان می‌دهد که این رودستر بخشی از سفارش کمپانی دایهاتسو برای مشتریانیست که به خودروهای خاص علاقه مند هستند. ما می‌توانیم جنون پشت طرح کوپن الهام گرفته شده از نیسان GT-R را به خوبی مشاهده کنیم اما پوشاندن آن با مواد عجیب و غریب چین و چروک دار هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا