مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی‌بلند 500 اسب‌بخاری رضوانی معرفی شد!

شاید شما مسیرهای ناهموار را با خودروهایی مانند Jeep Wrangler و تویوتا لندکروزر طی نکنید! در این صورت پیشنهاد ما به شما شاسی‌بلند کمپانی رضوانی است. برای ساخت این شاسی‌بلند عضلانی از طراحی تانک‌های نظامی و یک پیشرانه 6.4 لیتری V8 با 500 اسب‌بخار قدرت و 583 نیوتن‌متر گشتاور استفاده شده است. همچنین شاسی‌بلند رضوانی به دوربین حرارتی و پوشش زرهی بالستیک مجهز شده است!

شکل و شمایل شاسی‌بلند رضوانی کاملا تهاجمی بوده و هودهای بسیار بزرگ و هوشمندانه‌ای در پیشانی آن تعبیه شده است. سپر این خودروی قدرتمند کمی کوتاه بوده و چراغ‌های LED نور بیشتری در اختیار خریداران تانک رضوانی قرار می‌دهند!

فضای داخلی تانک رضوانی بسیار لوکس است. در این فضا از پوشش چرم و جیر استفاده شده و یک صفحه نمایش 7.9 اینچی با قابلیت پشتیبانی از  Google Maps،  Stitcher و سایر برنامه‌های کاربردی، اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار او قرار می‌دهد.

رضوانی این امکان را فراهم کرده است که برای افزایش ایمنی سرنشینان شاسی‌بلند عجیب خود امکان استفاده از شیشه ضد گلوله، سطوح ضد ارتعاش، پوشش محافظ باک سوخت، رادیاتور و … در صورت سفارش خریداران وجود داشته باشد.

قیمت تانک رضوانی از 178500 دلار شروع شده و تحویل آن قبل از پایان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا