مکمل بنزین
تماشاخانه

چگونه یک خودروی مرسدس بنز کلاس S تولید می‌شود؟! (ویدئوی اختصاصی)

کارخانه آلمانی مرسدس بنز به دلیل تولید خودروهای باکیفیت، لوکس و گران قیمت در سراسر جهان شناخته شده است. این برند در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. محصولات سری کلاس S مرسدس بنز جزو دسته‌بندی مخصوص (Special) قرار دارند و پرچمدار خودروهای لوکس این کارخانه آلمانی هستند. سال ۱۹۷۲ میلادی برای اولین بار اولین سری خودروهای کلاس S به جهانیان معرفی شد و تا به امروز خط تولید این سری محصولات سرپا مانده است.

در واقع مهندسان مرسدس بنز آخرین تکنولوژیها مانند فناوری خودران، سیستم ایمنی و بهترین محصولات و طراحی‌ها را برای خودروهای کلاس S در نظر می‌گیرند. کلاس S مرسدس بنز در جهان نیز به عنوان پرفروش‌ترین خودروهای لوکس سدان شناخته شده است. البته به غیر از تیپ سدان، تیپ کوپه دو درب از کلاس S نیز تولید شده است. همچنین در حال حاضر به غیر از خط تولید آلمان، خودروهای مرسدس بنز کلاس S در کشورهای هند، تایلند، مالزی و اندونزی نیز تولید می‌شوند. از سوی دیگر خودروهای کلاس S مرسدس بنز توانسته‌اند عناوینی همچون «بهترین خودروی لوکس»، «ایمن‌ترین خودروهای مسافربری سال» و لیموزین سال را به خود اختصاص دهند.

بسیاری از کارشناسان خودرو معتقدند خودروهای مرسدس بنز کلاس S رقیبانی همچون سری ۷ بی‌ام‌و، آئودی A8، جگوار XJ، لکسوس  LS و مزراتی کوواتروپورته دارند. به علاوه تا به امروز شش نسل از خودروهای مرسدس بنز کلاس S به دنیای خودروبازان معرفی شده‌اند. جالب است بدانیم در اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران برای جابجایی افرادی نظیر بان کی مون، محمد مرسی و بعضی از مقامات مهم ایران خودروهای کلاس S مورد استفاده قرار گرفت که حدود ۳ میلیارد تومان برای داشتن این خودروها هزینه شد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا روند تولید خودروهای مرسدس بنز کلاس S را برایتان نشان دهیم!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. ببخشید این روند تولید نبود بیشتر تعریف ویژگی هاش بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا