مکمل بنزین
گوناگونخبر

عکس‌های مخفیانه جدیدی از SUV کوین X7

به تازگی عکس‌های جدید مخفیانه‌ای از SUV کوین X7، پرچم‌دار جدید برند کوین منتشر شده که برندی مد روز و زیر مجموعه شرکت خودروسازی چری اتومبیل است. کوین X7 دارای هفت صندلی و ظاهری اسپرت و آراسته است. این خودروی اسپرت مد روز، به احتمال زیاد تا ابتدای سال 2018 وارد بازارهای خودروی چین خواهد شد.


SUV کوین X7 بسیار شبیه به چری تیگو 7 بوده و بر همان اساس ساخته شده اما کمی از این خودرو بزرگتر است. اگر از نمای جلو به این دو خودرو نگاه کنیم، شباهت‌های زیادی بین آن‌ها وجود دارد اما اگر از نمای پشت بدانها بنگریم، خواهیم دید که کوین X7، برخلاف چری تیگو 7 که تنها دارای 5 صندلی است، به دلیل ایجاد فضای کافی برای هفت سرنشین، کمی بلندتر خواهد بود.

به نظر می‌رسد که فاصله محوری این خودرو نیز کمی طولانی‌تر بوده و برآمدگی قسمت عقبی کمی برجسته‌تر است.


علاوه بر این SUV، کمپانی چری در حال کار بر روی شاسی بلند جدید و هفت سرنشینی است که بر اساس چری تیگو 5 تولید شده و به بخش پایین‌تری از بازار تعلق دارد.
محیط داخلی کوین X7 بسیار لوکس و باکلاس بوده و از منظر مخاطبین دلپذیر به نظر می‌آید. همچنین صفحه نمایش لمسی پیشرفته 12 یا 14 اینچی نیز در قسمت جلو به چشم می‌خورد. پنل ابزار این خودرو نیز کاملا دیجیتال است.

به احتمال زیاد این خودروی لوکس در ماه مارس روانه بازارهای چین خواهد شد. با اینکه هنوز این کمپانی چیزی در خصوص قیمت کوین X7 بیان نکرده اما بر اساس قیمت چری تیگو 7 می‌توان انتظار داشت که قیمت این خودرو، از 120 هزار یوان آغاز شود.


هنوز چیزی در مورد مشخصات موتور کوین X7 عنوان نشده اما بر اساس خبرهای اولیه گویا قرار بود از یک موتور 6 سیلندر 3 لیتری توربوشارژ استفاده شود. اما شایعات بعدی، از به کارگیری موتور 1.6 لیتری توربوشارژری خبر می‌دهند که قرار است در نسل بعدی خودروی چری اکسید نیز از آن استفاده شود. این موتور دارای توان 190 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن متر است.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. چری 10 سال نیست خودوساز شده اونوقت شرکت زیرمجموعه خودرو سازی داره
    ما هم قبل از هیواندای و کیا شروع کردیم . هنو درجا میزنیم
    همین خودروهایی که میگن . اشغال چینی باز هرچی هستن خیلی بهتر از لگن های ما هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا