مکمل بنزین
گوناگونخبر

مشخصات و قیمت نهایی سوزوکی Swift 2015 مشخص شد

یکی از محصولات 2015 کمپانی سوزوکی با نام سوئیفت به تازگی در استرالیا و با کمی تغییرات نسبت به نسخه اصلی‌اش عرضه شده است. نسخه پیشرفته و به‌روز Swift تنها 8 ماه بعد از عرضه فیس لیفت مدل هاچ بک و 5 درب این خودرو رونمایی شده است. این مدل این بار شامل نسخه ارزان قیمت نبوده و طبعا خبری از مدل پایه هم نیست.

2015_suzuki_swift_01

مدل میانی GL که پیش از این شروع قیمتش از 15.990 دلار بود، کلا از رده خارج شده و از این به بعد، نسخه جدید GL Navigator همراه با ناوبر جدید، سیستم مولتی مدیا و تاچ اسکرین عرضه می‌شود. این محصول همچنین از یک رینگ 16 اینچی آلیاژی، همراه با چراغ‌ها و مه شکن‌های تمام LED بهره می‌برد. لازم به ذکر است سیستم صوتی این خودرو نیز از 4 بلندگو به 6 بلندگو ارتقا یافته است.

2015_suzuki_swift_06

مدل GLX سوئیفت، دارای آپشن‌های بیشتری است. بهره‌گیری از رینگ‌های فولادی 16 اینچی، جلو پنجره مشبک و متفاوت نسبت به مدل‌های پایه، صندلی‌های تمام چرم داخلی همراه با تریم چرم و جیر و طراحی نقره‌ای شکل داشبورد از دیگر امکانات این محصول است. تمام مدل‌های استاندارد سوئیفت از یک موتور 1.4 لیتری 4 سیلندر با توان 70kW قدرت و گشتاور 130 نیوتن بر متر عرضه می‌شوند. مدل GL همراه با یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود و نسخه GLX تنها دارای گیربکس 4 سرعته اتوماتیک است.

2015_suzuki_swift_02

از سوی سوزوکی هیچ اشاره‌ای به عرضه نسخه Sport سوئیفت نشده و انتشار آن به آینده موکول شده است.

با هم قیمت‌های این هاچ بک سوزوکی را می‌بینیم:

  • مدل GLNvigator همراه با گیربکس 5 سرعته دستی: 17.990 دلار (حدود 60 میلیون تومان)
  • مدل GL Navigator همراه با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک: 19.990 دلار (حدود 66 میلیون تومان)
  • مدل GLX Navigator همراه با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک: 21.990 دلار (حدود 73 میلیون تومان)

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا