مکمل بنزین
رپورتاژ

ایجاد راه حل‌های کاربردی در صنعت بیمه

وب­سایت ازکی (azki.com) در ردیف سایت­های مقایسه‌­ای و به اصطلاح Internet Aggregator ها قرار می­‌گیرد. وب­سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و … که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­‌ای در صنعت بیمه به‌وجود خواهد آورد.

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آن‌ها، می‌­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

از دستاوردهای دنیای مدرن، می‌­توان به ظهور اینترنت در تمام جنبه‌­های زندگی و کسب و کار اشاره کرد؛ که با ایجاد راه حل‌­های کاربردی برای از بین بردن دغدغه‌های زندگی روزمره و ساده‌تر کردن بسیاری از کارهای ما، از عملیات‌­ بانکی گرفته تا خرید کالا و خدمات، حتی خرید آنلاین بیمه، به تمام جنبه‌­های زندگی سرعت بخشیده است.

فراگیر شدن استفاده از اینترنت، ما را بر آن داشت تا یکی از وب­سایت‌های معتبر و تخصصی فروش آنلاین بیمه را به شما معرفی کنیم.

ازکیـ یکی از وب­سایت­های فروش آنلاین بیمه درکشور است؛ که با ارائه اطلاعات کامل در مورد بیمه­ها و شرکت­های بیمه‌­گر، سعی در تسهیل فرایند خرید بیمه‌­نامه دارد؛ و مقایسه، خرید و تمدید بیمه­ را برای کاربران خود به خرید اینترنتی آگاهانه، لذت بخش و بسیار ساده تبدیل کرده است.

از مزایای وب‌سایت ازکیـ می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

حق انتخاب:

یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی بیمه قدرت بالای انتخاب در میان طیف گسترده ای از طرح‌ها در شرکت‌های مختلف بیمه‌­گر است. کاربران ازکیـ به جای آنکه محدود به یک یا چند نمایندگی بیمه باشند، می‌­توانند به حجم بالایی از اطلاعات در زمینه شرایط شرکت‌های مختلف دسترسی داشته باشند. این ویژگی می‌تواند روند انتخاب را ساده‌تر نماید. همچنین باعث ایجاد رقابت بین بیمه‌­گران برای کاهش قیمت، بالاتر بردن سطح خدمات و همچنین افزایش و بهبود در سرعت پرداخت خسارت­‌ها می‌­شود. این حق انتخاب توسط شرکت ازکیـ در اختیار کاربران قرار گرفته است.

مقایسه بی‌طرفانه:

در مقایسه با خرید سنتی، خرید آنلاین بیمه به خریداران این امکان را می‌دهد که به‌راحتی چندین شرکت بیمه‌­گر را در کنار هم مقایسه کنند، این کار بسیار ساده‌تر از مراجعه به چندین نمایندگی بیمه مختلف و به یاد سپردن شرایط و مزایا و معایب هریک از آن‌هاست.

مشتری مداری منحصربه‌­فرد:

میزان مشتری مداری که در بخش فروش اینترنتی ارایه می‌­شود، هیچ‌گاه در بزرگ‌ترین بازارهای فیزیکی یافت نمی‌­شود. روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان خرید آنلاین انجام می‌­دهند، این افراد با فروشگاه‌های اینترنتی یا وب­سایت‌های ارایه خدمات اینترنتی بیمه مانند ازکیـ آشنا می‌­شوند و می­‌توانند بدون نیاز به صرف وقت و انرژی یا انتظار در دفاتر و نمایندگی‌­های بیمه، انتخاب و خرید خود را به راحتی انجام دهند، این عملکرد بسیار ساده‌تر از آن است که مشتری بخواهد برای خرید بیمه به‌­دنبال نمایندگی خاص در مکان جغرافیایی خاص باشد.

سرعت در صدور:

تنها سرمایه بدون بازگشت برای هر شخصی عمر و زمان است؛ بنایراین زمان ارزش بسیار زیادی برای همه ما دارد و تمام تلاش ازکیـ استفاده بهینه از زمان است. سرعت در صدور بیمه‌­نامه در کوتاه‌­ترین زمان ممکن و صرفه جویی در زمان برای مراجعه و خرید حضوری بیمه‌­نامه از اولویت‌­ها و مزایای استفاده از سامانه خرید آنلاین بیمه ازکیـ (azki.com) است.

ارسال رایگان:

یکی از مزیت‌­های خرید آنلاین بیمه از وب­سایت ازکیـ، ارسال رایگان بیمه ­نامه‌ها در شهر تهران است.

قابلیت پشتیبانی و پیگیری:

خدمات پشتیبانی از کاربران وب­سایت ازکیـ یکی از مهم­ترین راه­های ارتباطی با مشتریان است. در سامانه ازکیـ تلاش می‌شود تا بستر لازم برای استفاده‌ کامل‌تر از راهکارها و امکانات وب­سایت ازکیـ برای مشتریان فراهم شود. از زمان ورود کاربر به وب­سایت تا زمان تحویل بیمه‌­نامه در محل مورد نظر، تمام مراحل قابلیت پیگیری را دارند و کاربر می‌­تواند از پشتیبانی کارشناسان ازکیـ در هر یک از مراحل استفاده کند.

منبع: سایت ازکیـ azki.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا