مکمل بنزین
گوناگونخبر

استراتژی جدید شرکت پورشه، این بار از نوع برقی!

شرکت نام‌آشنای پورشه که نام آن در کنار شهر اشتوتگارت آلمان، طنین خودروهای مدرن و باکیفیتی مثل 911، کاین، پانامرا و خودروهای اعجوبه و خاص دیگری که توسط مهندسین خبره آلمانی طراحی و تولید می‌شوند، برای همه آشنا است. شرکتی که با برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت خود و البته با صبر و تلاش خود و تعیین استراتژی‌های مدیریتی و تولیدی، توانسته خودروهای درجه‌یکی را به بازار آلمان و دیگر کشورهای جهان معرفی کند.

اما این بار نیز شرکت پورشه به‌طور واضح و مشخص مأموریت E خود و یا همان خودروی الکتریکی را معرفی کرده است. خودروی جدیدی که باید باقیمتی در حدود 85 هزار دلار روانه بازار شود. این سدان برقی که در جایگاه بدنه و از نشر اندازه بین پانامرا و 911 قرار می‌گیرد. در حوزه رقابت بین خودرویی نیز باید گفت که رقیب اصلی این پورشه جذاب، تسلا مدل S است. تسلایی که در ابتدای ورود خود به بازار، باقیمت 69.500 دلار به فروش رفت.

اما این قیمت بیشتر پورشه نسبت به تسلای آمریکایی ارزش پرداخت را دارد، زیرا این تازه‌وارد اشتوتگارتی با قوای محرکه قدرتمند و طراحی خارجی فوق‌العاده زیبا و همچنین کابینی که به‌طور مشخص، یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین کابین‌های پیشرفته‌ای است که تابه‌حال صنعت خودروسازی به خود دیده است.

طرح مفهومی اصلی گویای طراحی داخلی است که بیشتر شبیه به درون فضاپیماها طراحی‌شده است. کابینی که با صندلی‌های بسیار زیبا، گروه‌هایی از کامپیوترهای دیجیتالی داخلی برای نمایش اطلاعات گسترده به راننده و سرنشینان و البته مواد مصرفی به‌کاررفته باکیفیت و با شکل و شمایلی بسیار لوکس و امروزی.

این هماهنگی نمایی است که پورشه در برنامه‌ریزی خود برای سال 2020 که منجر به تولید یک اسطوره‌ی دیگر که این بار از نوع الکتریکی است خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا