مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه داخلی رنو ساندرو توسط پارس خودرو معرفی می‌شود!

تنوع خودرو‌های فعلی بازار ایران را بیشتر کمپانی‌های چینی تامین کرده‌اند اما اکنون بعد از گذشت چند سال، گفته می‌شود که فردا شاهد یک نسخه از سوی شرکت فرانسوی رنو خواهیم بود که توسط پارس خودرو تولید و عرضه خواهد شد.

renault sandero (3)

این محصول که رنو ساندرو (Sandro) نامیده می‌شود، ظاهری نسبتا دوست داشتنی دارد که از دیدگاه ما طراحی بخش پشتی آن بهتر از بخش جلویی است. رنو این محصول را در سال‌های مختلف با ظاهر متفاوت عرضه کرده است و فعلا معلوم نیست که پارس خودرو کدام یک از این نسخه‌ها را عرضه می‌کند اما از لحاظ طراحی داخلی، نسخه 2014 این محصول شباهت بسیار زیادی به کابین تندر 90 دارد و طراحی داخلی آن در نسخه 2015 نیز شبیه به رنو سیمبُل است. این موضوع در طراحی خارجی نیز به چشم می‌خورد اما بیشترین تغییر در زمینه شکل چراغ‌ها دیده می‌شود.

در ادامه می‌توانید تیزر تبلیغاتی رنو ساندرو را مشاهده نمایید.

[aparat]ndfMW[/aparat]

رنو ساندور یک اتوموبیل هاچ‌بک است که حجم موتور 1598 سی‌سی دارد و از 4 سیلندر بهره می‌برد که به کمک 16 سوپاپ می‌تواند 110 اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار دهد. شتاب 0 تا 100 این اتوموبیل جمع و جور 10.5 ثانیه است که مناسب به نظر می‌رسد. این خودرو از لحاظ ایمنی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و توانسته امتیاز 4 ستاره را از NCPA دریافت کند.

[aparat]sa9NA[/aparat]

در ادامه می‌توانید تست تصادف این خودرو با سرعت پایین را مشاهده کنید.

[aparat]SZ8Kj[/aparat]

این خودرو یک اتومبیل روز است که می‌تواند در بازار ایران نیز با استقبال خوبی مواجه شود ولی فعلا قیمتی که پارس خودرو برای آن در نظر گرفته، معلوم نیست و باید تا رونمایی رسمی آن منتظر بمانیم.

renault sandero (1)

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا مردم متوسط و كم درامد جامعه ما از همه نظر بدبخت هستن،پول دارا ميرن ماشيناي بنز و بي ام و ،و …ميگيرن و حالشو ميبرن،افراد متوسط و كم درامد هم بايد با اين آشغالهاي چيني و يا از رده خارج بسازن،الان تو بازار ايران يه ماشين با رنج قيمتي متوسط كه از همه نظر مطمئن باشه وجود نداره،هر كدومش يه ايرادي داره،اونايي كه قيافه دارن كيفيت موتوري و گير بكس ندارن،بعضياشون خود بخود آتيش ميگيرن،بعضياشون گير بكس با موتور و بدنه همخوني نداره،واقعا صنعت ما سر به كجاها كه ديگه درنيورده،خلاصه ما ملت بدبختي هستيم در كلام اخر،خدا به دادمون برسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا