مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی بلند مازراتی به نام لوانته وارد بازار می‌شود

مدت کوتاهی پس از معرفی کانسپت مازراتی کوبانگ در نمایشگاه فرانکفورت سال 2011، شایعات مبنی بر تولید محصولات جدید این کمپانی صاحب نام آغاز شد. حال پس از گذشت مدتی کوتاه تا عرضه رسمی اولین SUV مازراتی به نام لوانته فاصله‌ای نداریم. این کراس اوور شیک، نام خود را از امیلیا لوانته در بولونیا گرفته است. جایی که برادران مازراتی، حدود یک قرن پیش رویای تاسیس چنین کمپانی بزرگی را در خواب خود می‌دیدند!

2016-maserati-levante-3_800x0w

بنا بر گزارش‌های اولیه منتشر شده در خصوص این محصول، لوانته در ماه ژانویه سال آینده و در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی می‌شود. مازراتی با ورود به بازار هیجان انگیز شاسی بلندها، می‌تواند با حفظ مشتریان وفادارش، از فروش و سود بیشتری نیز برخوردار شود.

معرفی اولیه این کراس اورر در سال 2013 از سوی مازراتی اتفاق افتاد. محصولی که به مازراتی کمک خواهد کرد که فروش محصولاتش در جهان را به سالانه 50 هزار دستگاه برساند. این SUV باید بتواند مشتریان ایتالیایی خود را که همیشه خواهان محصولاتی اسپرت و لوکس هستند، کاملا جذب کند.

2016-maserati-levante_800x0w

هنوز مشخصات دقیق و کاملی از این شاسی بلند به رسانه‌ها اعلام نشده است؛ اما همانند سایر محصولات مازراتی باید منتظر یک خودروی لوکس و قدرتمند باشیم. مدیرعامل کمپانی مازراتی آقای هارولد وستر تایید کرده است که اولین SUV کمپانی مازراتی در نمایشگاه اتومبیل ژنو در سال 2016 رونمایی خواهد شد.

همچنین وی احتمال داده که در آینده‌ای نزدیک، مازراتی لوانته با پیشرانه‌ای هیبریدی وارد بازار شود. این رویداد نیز قرار است در سال 2018 رخ دهد.

2015-maserati-levante-4_800x0w

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا