مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلی

خط تولید هایما S5 در ایران خودروی خراسان به بهره برداری رسید!

ایران خودروی خراسان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های تولید خودرو در کشور است که سالانه چندین مدل از خودروهای موجود در سبد گروه خودروسازی ایران خودرو را تولید و به بازار عرضه می‌کند، حال طبق جدیدترین اخبار منتشر شده محصول جدیدی برای تولید وارد این کارخانه شده است. نام این محصول هایما اس 5 توربو بوده که خط تولید آن به تازه‌گی در این مرکز به بهره برداری رسیده و طبق توافقات انجام شده، قرار است این کراس اوور شهری در مدت زمانی کوتاه به‌صورت انبوه تولید و وارد بازار داخلی کشور شود.

پیرامون این موضوع، در زمان بهره برداری از این خط تولید، مدیر عامل سایت خراسان ایران خودرو گفت : بنابر بر سیاست‌های فعلی، پیش بینی نیاز به محصولاتی همچون هایما اس5 که در رده کراس اوورهای شهری قرار می‌گیرد طبق درخواست مشتریان و علاقه روزافزون خریداران به این‌گونه خودروها، تا سال ۱۴۰۰ حداقل ۲۶۰ هزار دستگاه در کشور خواهد بود که پیرامون اهداف مهم و استراتژیک این گروه صنعتی، حدودا ۲۵ درصد از این‌گونه محصولات در سایت ایران‌خودرو خراسان تولید و به‌بازار فروش عرضه خواهد شد.

همچنین این شخص در ادامه صحبت‌های خود اهداف استراتژیک این سایت را بدین صورت شرح داد که ایران خودروی خراسان استراتژی 5 ساله را برای خود معین کرده بود که 3 سال از آن تاکنون سپری شده است. در این استراتژی تولید چندین محصول سایت اصلی ایران خودرو به‌علاوه معرفی یک محصول جدید در برنامه ریزی صورت گرفته نهایی شد، همان‌گونه که خبر آن به انتشار رسیده است هایما اس 5 توربو محصول جدیدی بوده که مونتاژو ساخت آن در سایت ایران خودروی خراسان قطعی شده و خط تولید آن نیز به بهره برداری رسیده است. لازم به یادآوریست که سایت ایران خودروی خراسان در حال حاضز به تولید محصولاتی همچون هایما2 لیتری تنفس طبیعی، هایما1.8 لیتری توربو و سوزوکی فیس لیفت مشغول بوده و یکی از مراکز مهم این گروه صنعتی در کشور محسوب می‌شود.

در دیگر بخش این گردهایی مهم، مصطفی خان کرمی که معاون بازاریابی و فروش ایران‌ خودرو شناخته می‌شود، گفت : شرکت هایما یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری ایران‌خودرو در عرضه مستقیم محصولات جدید بوده و رشد اقتصادی ایران در سال‌های اخیر به صورتی بوده است که سلیقه مشتریان هرچه بیشتر به سمت خودروهای SUV رفته است و گروه صنعتی ایران خودرو نیز با تولید این‌گونه خودروها، وظیفه خود را به‌عنوان یکی از دو خودروساز بزرگ کشور در این رابطه به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

 

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا