مکمل بنزین
گوناگونخبر

ملکه انگلیس، اولین شاسی بلند گران قیمت بنتلی را خرید!

اولین شاسی بلند لوکس تولید شده کمپانی بنتلی، برای ملکه انگلیس رزرو شد! اگرچه ملکه انگلیس ممکن است شخصا این چنین دستوری ندهد، اما باید بدانید که این خودروساز بریتانیایی در نظر دارد تا یک محصول ویژه برای ملکه محبوب کشورش تولید کند. طبیعی است که این شخص از مدل‌های پیش‌فرض کمپانی بنتلی گزینه‌ای را انتخاب نخواهد کرد و باید محصول مورد نظر او دارای گزینه‌ها و آپشن‌های خاصی باشد و تنها یک نسخه از آن تولید شود.

Bentley-Frankfurt

در سال 2002، بنتلی یک لیموزین بسیار شیک و اسپرت را با بهره گیری از یک موتور V8 با سیستم توربوی دوقلو و 400 اسب بخار برای ملکه تولید نمود. حال بنتایگا قرار است 600 اسب بخار قدرت داشته باشد! البته نمی‌دانیم آیا این ملکه مسن، می‌تواند از قدرت این محصول استفاده‌ای کند یا خیر؟!

بنتایگا اولین حضورش را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2015 تجربه کرد و خود را سریع‌ترین، لوکس‌ترین و گران‌ترین SUV حال حاضر دنیا نامید. البته این خودرو هنوز به تولید انبوه نرسیده است و ثروتمندان خواهان آن باید کمی منتظر بمانند. انتظاری که قطعا برای آنها شیرین خواهد بود.

اما مهم نیست که ملکه انگلیس در چه شرایطی است! او تصمیم گرفته است که یکی داشته باشد و قطعا منتظر نیز نمی‌تواند بماند. به همین دلیل مدیر عامل بنتلی یعنی ولفگانگ دورهایمر بر این مطلب صحه گذاشته و گفته است که یک بنتایگا ویژه برای او کنار گذاشته‌ایم.

زمان تحویل اولین بنتلی بنتایگا تقریبا اوایل سال آینده میلادی خواهد بود.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا