مکمل بنزین
گوناگونخبر

محیط داخلی لندکروزر زیباتر شد!

شرکت Vilner به عنوان هدیه کریسمس به سراغ تویوتا لندکروزر رفته است. این شرکت طراحی محیط داخلی لندکروزر را تغییر داده و از رنگ قرمز برای بخش‌های مختلف آن استفاده کرده است.

رنگ خاص شرکت Vilner، با نام bordeaux شناخته می‌شود. این رنگ سفارشی، حالتی بژ مانند داشته و به دلیل بدنه سیاه رنگ لندکروزر انتخابی شرکت Vilner؛ مورد استفاده قرار گرفته است. از چرم قرمز رنگ شرکت Vilner برای تزئین صندلی‌ها، درب‌ها و نقاطی از داشبورد لندکروزر استفاده شده است.

طرفداران لندکروزر به خوبی می‌دانند که صندلی‌های جلوی این خودرو چندان استاندارد نیست. در واقع کارشناسان معتقدند که صندلی‌های لندکروزر با صندلی‌های BMW سری E60 5 یکسان است. بنابراین شرکت Vilner صندلی‌های لندکروزر را تعویض کرده و به جای آنها از صندلی‌های راحت Bimmer استفاده کرده است. فرمان لندکروزر نیز دوباره طراحی شده و از پوشش چرمِ با کیفیتی برخوردار است.

شرکت Vilner، تویوتا لندکروزر خود را به همراه یک کیف ورزشی قرمز رنگ عرضه کرده است. برای این کیف از همان چرم با کیفیت محیط داخلی لندکروزر استفاده شده و دستگیره‌های سیاه رنگش از فیبرکربن ساخته شده است.

در مجموع باید گفت که تغییرات شرکت Vilner باعث زیباتر شدن تویوتا لندکروزر شده و لذت یک تعطیلات آخر هفته خوب را به ارمغان خواهد آورد!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا