Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

طرح مفهومی جدید اینفینیتی برای نمایش در دیتریویت آمریکا!

اینفینیتی که از زیرشاخه‌های لوکس شرکت نیسان ژاپن محسوب می‌شود، به‌تازگی طرح مفهومی جدیدی را برای نمایشگاه خودرو ماه آینده دیترویت ایالات‌متحده در نظر گرفته است. این شرکت گفته است که این طرح مفهومی (Concept) زبان جدید طراحی اینفینیتی را برای خودروهای آینده خود نشان می‌دهد.

در این تصویر که این طرح به چشم می‌خورد، می‌توان چراغ‌های جلو آن را که در دو طرف حالتی تیز و کشیده دارند را دید.

طبق صحبت‌های مدیر طراحی اینفینیتی، کریم حبیب، این طرح تمام چیزهایی که در آینده نزدیک ممکن است برای خودروها و طراحی‌های آن‌ها بیفتد را در خود داشته و این کانسپت طراحی و معماری سنتی خودروهای سدان را به عصری تازه‌تر و مرحله‌ای جدید از تکامل خودروها می‌رساند. تغییری به‌سوی هوشمندی بیشتر، فشردگی بیشتر خودرو و سامانه‌های به‌کاررفته و درنهایت قوای محرکه کم صداتر و بسیار بهینه‌تر از خودروهای امروزی.

بعلاوه این توضیحات مدیر بخش طراحی اینفینیتی، همچنین او در مورد خلق چهره‌ای جدید با طراحی سیال که با ذائقه خیلی از مشتریان سازگاری داشته و تجربه باارزش‌تر و سودمندتری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد گفته است. با کابین بلند این خودرو، نسبت‌های طراحی متعادل و چهره‌ای عضلانی، این طرح مفهومی جدید اینفینیتی به‌عنوان پیشگامی در عصر جدید مدل‌های این شرکت محسوب می‌شود.

جدای از تمامی تعریف‌های مبالغه‌آمیز، اگر این کانسپت با قوای محرکه الکتریکی همراه شود، این طرح همچنین می‌تواند یکی از درخشان‌ترین دوره‌های تاریخی برای این خودروساز را رقم بزند. طرح مفهومی جدید در دیترویت در تاریخ 15 ژانویه 2018 رونمایی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.