مکمل بنزین
گوناگونخبر

اگر در باک یک BMW، کوکاکولا بریزیم چه می‌شود؟

کوکاکولا یک ماده شیمیایی معجزه آسا بوده و تقریبا برای حل و فصل مشکلات بسیاری از آن استفاده می‌شود. کوکاکولا موجب شستشوی معده شده و با استفاده از آن می‌توان یک توالت کثیف را سفید و براق کرد! با کوکاکولا می‌توان از شر لکه‌های روی لباس خلاص شد و یا از آن به عنوان روغن موتور استفاده کرد!

اما به نظر این کارها کافی نیست و باید موارد دیگری هم امتحان کرد. به همین منظور یک کانال رسانه‌ای در یوتوب از کوکاکولا به عنوان سوخت یک BMW چهار سیلندر استفاده کرده است. کانال مذکور به دلیل قراردادن یک  آیفون  Xs  در درون یک همزن برقی شهرت جهانی داشته و حالا نابود کردن یک BMW 325i مدل 2003 برای مدیران این کانال مثل آب و خوردن است!

آنها کوکاکولا را داخل BMW 325i می‌ریزند و پس از یک دقیقه صدایی عجیب از BMW 325i بی‌نوا شنیده شده و طولی نمی‌کشد که خودرو با ریپ زدن‌های فراوان متوقف شده و چراغ چک روشن می‌شود!

بله! ظاهرا کوکاکولا سوخت خوبی نیست؛ ولی حداقل تبلیغ خوبی برای سری 3 محصولات BMW انجام شد و حالا باید بیش از هزار دلار برای تعمیر BMW 325i هزینه کرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا