مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا به سمت کراس‌اور‌های کامپکت با ظاهر متفاوت می‌رود

یکی از محصولات کمپانی تویوتا که در نمایشگاه فرانکفورت توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند کانسپت C-HR بود که از طراحی رادیکال (radical) بهره می‌برد و به نظر می‌رسد که تولید کننده مطرح ژاپنی تصمیم دارد نمونه‌های مشابهی را تولید نماید.

Toyota-C-HR-1

مدیر عامل این کمپانی با نام Akio Toyoda وعده داده است که محصولات آینده تویوتا سرگرم کننده‌تر و جالب‌تر باشند و با این اوصاف کانسپت دوست داشتنی تویوتا با نام C-HR نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود و امکان حضور چنین محصولاتی در خیابان‌ها از سوی تویوتا در سال‌های آینده وجود دارد.

Toyota-C-HR-12

رئیس بخش تولید خودرو تویوتا به نام Hiro Koba در گفتگو با Top Gear:

در حال حاضر کراس‌اور‌های کامپکت زیادی وجود دارند که تویوتا در این زمینه کمی تاخیر داشته است. پس ما نیاز داریم که متمایز از سایرین باشیم. مشتریان از چنین خودرو‌هایی یک ظاهر کراس‌اور را می‌خواهند و دوست دارند که خودروشان یک شخصیت دوست داشتنی داشته باشد. آن‌ها اغلب با خودرو خود به صورت تک نفره و یا دو نفره سفر می‌کنند و چیز‌های زیادی را نیز با خود حمل نمی‌کنند. بنابراین باید در خصوص میزان دید، فضای اتاق و صندوق عقب اقداماتی صورت بگیرد.

Toyota-C-HR

پس با این اوصاف تویوتا با اندکی تاخیر اما با مزایایی متفاوت به این میدان وارد شده است و ظاهر طرح اولیه آن نیز زیبا و جالب است. (نیسان Juke را می‌‌توان به عنوان یک کراس‌اور کامپکت مثال زد)

Toyota-C-HR-8

البته ما همچنان فکر نمی‌کنیم که محصول نهایی صد در صد شبیه به کانسپت آن باشد. گفته می‌شود که موتور این خودرو نسل جدیدی از موتور‌های هیبریدی خواهد بود.

Toyota-C-HR-3

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا