مکمل بنزین
خبرداخلی

یارانه 200 میلیارد تومانی مخصوص بخش تولید است و خودرو سازان نیز بخشی از آن هستند!

اوایل امروز بود که خبری در خصوص یارانه 200 میلیارد تومانی دولت به خودرو سازان منتشر شد و انعکاس گسترده‌ای در بین رسانه‌‌های مختلف داشت. اما اکنون روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است که این مقدار یارانه به بخش تولید اختصاص یافته است و برخی رسانه‌ها این یارانه را به اشتباه برای خودرو سازان اعلام کرده بودند.

sanaat-madan-tejarat

دکتر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده بود که دولت به‌زودی 200 میلیارد تومان یارانه به بخش تولید اختصاص خواهد داد که خودروسازان نیز جزیی از این بخش هستند. بر اساس گفته نوبخت، در طول ماه جاری در گام اول 200 میلیارد تومان در اختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار خواهد گرفت تا به مدیریت شخص وزیر توزیع گردد.

البته همان طور که می‌دانید بخشی از این مبلغ نیز در اختیار خودرو سازان قرار خواهد گرفت و بر اساس گفته نوبخت، خودرو سازان و بانک‌ها با همکاری یکدیگر تصمیم به عرضه قسطی خودرو به کارمندان دولت دارند.

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بنزین و برق و آب و نان مردم را گران میکنند که یارانه ۲۰۰ میلیاردی هدیه بدهند به خودروسازان تا بین آقا زاده هایی که فرمایشی استخدام کرده اند تقسیم شود !!!!خودشان کم خون ملت را میمکند که دولت نیز به آنها کمک میکند !!! این مردم هستند که مورد ظلم قرار گرفته اند نه مدیران گردن کلفت خودرو سازان .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا