مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه یک رنج‌روور فوق لوکس توسط لندروور!

حال که اکثر کمپانی‌های معروف و معتبر دنیا رو به تولید Suvهای لوکس آورده‌اند، کمپانی قدیمی Land Rover نیز از قافله عقب نمانده و اعلام کرده است که به زودی یک Range Rover گران قیمت و فوق لوکس را روانه بازار می‌کند. حقیقت این است که لندروور با شهرت خود زندگی می‌کند و برای پایدار ماندن خود باید سعی کند تا هواداران و مشتریان قدیمی خود را نیز حفظ کند. آقای جان ادوارد، یکی از مدیران ویژه و ارشد این کمپانی در مصاحبه‌ای بیان می‌کند که این کمپانی با محصولاتش قادر است تا طیف‌های مختلفی از جایگاه‌های اجتماعی خاصی را پوشش دهد.

Range-Rover-SVAutobiography

او می‌گوید:

من هیچ‌گاه در مورد تهدید بنتلی احساس نگرانی نکرده‌ام، من همیشه نسبت به این اتفاقات احساس نوعی فرصت پیشرفت و ارمغان دارم. شاید ما اقدامی کنیم که در آینده‌ای نزدیک بنتلی و رولز رویس نیز بخواهند به آن بپیوندند!

اگر شما به عملکرد رنج روور در طول پنج سال گذشته توجه کنید، می‌بینید که رد پای تجاری ما در تمامی محصولاتمان دیده می‌شود. پنج سال پیش ما می‌دانستیم که باید بیشتر تلاش کنیم و به فکر توسعه باشیم، اما هم اکنون مطمئن نیستم که چه قدر از انتظارات خود پیشی گرفته‌ایم؛ اما قطعا می‌دانیم که توانسته‌ایم به اهداف خود برسیم.

اگر این جملات درست باشد، بهترین محصول تولید شده رنج روور یعنی SV12 LWB در بهترین حالت قیمتی برابر 242.923 دلار در انگلستان دارد. قیمتی که حداقل در حال حاضر به هیچ وجه نمی‌تواند محصولات بنتلی را تحت الشعاع خود قرار دهد. البته ذکر این موضوع نیز می‌تواند جالب باشد که لندروور برای اولین بار دست به تولید یک خودروی‌ های‌کلاس برای مناطق ساده و روستایی زد. حرکتی که خود پایه گذار یک بخش جدید محسوب می‌شود.

Range-Rover-SVAutobiography-2

موضوع دیگری که توسط ادوارد بر روی آن تاکید شد این بود که وی در پاسخ به سوالی در خصوص عرضه مدل جدید آن‌ها با حدود قیمت 300 هزار دلار گفت:

بله به نظر من این اتفاق خواهد افتاد. سقف قیمت ما چیزی بالاتر از 160 هزار پوند است و قطعا بیشتر از این نیز خواهد شد. SUV جدید رنج روور یک محصول فوق العاده لوکس خواهد بود که هر کسی می‌تواند یکی از آن را داشته باشد.

بنابراین اگر لندروور، اقدام به تولید یک شاسی بلند لوکس کند، در کنار برادران بزرگ خود یعنی بنتلی و دیگران، شاید نتواند آن‌چنان خودنمایی کند. به نظر شما لندروور برای این SUV فوق العاده لوکس چه برنامه‌هایی دارد؟

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام

    من فرمو پر کردم و برای شما فرستادم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم

    دیگه نویسنده نمیگیرین؟

    1. به تمام درخواست‌های رسیده، پاسخ داده شده است. در صورت عدم دریافت ایمیل، فرم را مجددا ارسال کنید

      1. آقای گلکار برای بار سوم فرم رو پر کردم ولی جوابی دریافت نکردم

        1. متاسفانه درخواست‌های شما دریافت نشده است
          به ایمیل charkhan.com@gmail.com یک ایمیل مستقیم با مشخصات خودتان را ارسال بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا