مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت قطعی هایما S5 توربو و پژوپارس اتوماتیک اعلام شد!

به گزارش چرخان، ایران‌خودرو امروز دعوتنامه دو خودرو را صادر کرد که یکی از این دو، خودروی جدید هایما S5 توربو بود که متقاضیان زیادی نیز در زمان ثبت نام اولیه داشت. ایران‌خودرو همچنین امروز دعوتنامه پژو پارس اتوماتیک را برای خریداران ارسال کرد تا مابه التفاوت قیمتی را به حساب این شرکت واریز کنند.

طبق اعلام ایران‌ خودرو قیمت قطعی هایما S5 توربو 89 میلیون و 900 هزار تومان بوده و مشتریان می‌بایست ما به‌ التفاوت مبلغ پرداختی در هنگام ثبت نام و قیمت قطعی خودرو را در اسرع وقت به حساب این شرکت واریز نمایند.

از ویژگی‌هایی که برای خودروی جدید هایما S5 توربو گفته شده است می‌توان به مواردی از جمله؛ زیبایی، ایمنی بسیار خوب، تجهیزات مدرن و قابل توجه، طراحی مدرن و مشتری پسند، طراحی کنسول منحصر بفرد این خودرو که باعث می‌شود فضای بیشتری برای سرنشینان فراهم شود، صندلی برقی و چرمی با کیفیت بسیار عالی و طراحی متناسب با استاندارهای زیست محیطی اشاره کرد.

از دیگر موارد قابل ذکر برای این خودرو می‌توان به برنده شدن جایزه SUV شهری که یک جایزه سالانه و معتبر در نمايشگاه گوانگژو چین است، اشاره کرد. در بالا ذکر شد که این خودرو از ایمنی خوبی برخودار است و گواه این ادعا 5 ستاره ایست که این خودرو از C-NCAP دریافت کرده‌است.

این خودرو از جمله خودروهای شهری بوده که در جهان به نام كامپكت كراس اوور (Compact Cross over) شناخته و تعریف می‌شوند.

همچنین ایران‌خودرو به همراه دعوتنامه‌ای که برای هایما ارسال کرده، دعوتنامه مربوط به پژو پارس اتوماتیک را نیز برای متقاضیان این خودرو ارسال نموده و قیمت قطعی آن را مشخص کرده است.

طبق دعوتنامه ارسالی ایران‌خودرو برای مشتریان، قیمت قطعی و نهایی پژو پارس اتوماتیک TU5 رقمی معادل 49 میلیون و 900 هزار تومان عنوان شده است که مشتریان می بایست مابه التفاوت قیمتی را در اسرع وقت به حساب این شرکت خودروسازی واریز کنند.

پژو پارس اتوماتیک

از ویژگی‌های پژو پارس اتوماتیک می‌توان به مواردی همچون: گیربکس اتوماتیک AL4، سنسور دنده عقب، رینگ آلومینیومی 15 اینچ، موتور کم مصرف TU5، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه‌هاي جانبی برقی تاشو، ترمز جلو و عقب دیسکی، حداکثر توان موتور 105 اسب بخار در 5800 دور در دقيقه، استاندارد زیست محیطی يورو 4 بهينه و حجم موتور 1587 اشاره کرد.

از ویژگی‌ها و تجهیزات خاص این خودرو که به مشتریان تحویل خواهدشد، سيستم صوتي پيشرفته مجهز به موبايل هندزفري, بلندگوي عقب، آنتن اكتيو است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا