مکمل بنزین
خبرداخلی

تا ساعاتی دیگر فروش اینترنتی خودروی ایرانی کوییک آغاز می‌شود

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در خبری اعلام کرد تا ساعاتی دیگر فروش اینترنتی خودروی کوییک آغاز می‌شود و مشتریان می‌توانند با ثبت‌نام اینترنتی و پرداخت وجه به حساب این شرکت، ثبت‌نام و خرید خود را انجام دهند.

این شرکت خودروسازی از مدتها قبل در رسانه‌های مختلف و رسانه ملی تبلیغات فروش خودروی جدید خود را آغاز کرده بود و خبرهای مختلفی پیرامون آن به رسانه‌ها داده می‌شد و حالا موعد فروش اینترنتی رسیده و همگان منتظرند شرایط این شرکت برای سوگلی‌اش را ببینند و احتمالا سفارش خود را ثبت کنند.

سایپا کوییک

سید علیرضا محمودی قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه بازاریابی و فروش در مصاحبه‌ای پیرامون این پیش فروش گفت: فروش اینترنتی کوییک طبق وعده گذشته از سه شنبه 26 دیماه آغاز می‌شود و تا تکمیل ظرفیت تعیین شده که محدود نیز می‌باشد ادامه خواهد داشت. طبق تقاضای مشتریان برای ایجاد تنوع در سبد محصولات شرکت، به این موضوع اهمیت داده و بدین منظور کوییک را وارد سبد محصولات کردیم.

وی در مورد امکانات و ویژگی‌های این خودرو گفت: این خودرو دارای فرمان برقی، استارت دکمه ای، گیربکس اتوماتیک،سیستم ورود بدون کلید، دوربین دنده عقب، مولتی مدیا، سیستم پایش فشار باد تایرها و سیستم کنترل صوتی حرفه ای و آپشن‌های دیگر است که قطعا مورد پسند مشتریان خواهد بود چرا که در بین خودروهای تولید داخل، این ویژگی‌ها بی‌نظیر بوده و مشتری پسند هستند.

سایپا کوییک

 محمودی در پایان نکات مهمی را اشاره کرد و گفت: نکته‌ای که باید گوشزد کنم این است که مردم توجه کنند صرفا به حساب شرکت سایپا پول را واریز کنند و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت وجهی نپردازند. نکته دیگری که مردم عزیز باید در نظر داشته باشند محدود بودن تعداد فروش خودروی کوییک در این طرح است. بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت سایت ثبت نام بسته خواهد شد و سفارش جدیدی ثبت نخواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. وای چه موهبتی!!!!! عجله کن خونه دار و بچه دار آخرین تکنولوژی به قیمت مفت

  2. عرضه خودرو تو ایران واقعا مسخره است .پول وپیشپیش میگیرن یکسال بعد با التماس و نذر ونیاز باید ماشین رنگ دیگه ای بگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا