مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلی

آمیکو خبر عرضه محصولات جدید را تایید کرد!

بی شک، گروه صنعتی آمیکو دیزل یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و عرضه محصولات صنعتی و تجاری بوده و در سالیان اخیر با تولید انواع کامیونت و کامیون‌ها، نقش مهمی در بازرا فروش این‌گونه محصولات ایفا کرده است.

حال این شرکت خوش‌نام اقدام به تولید 2 مدل وانت (تک کابین و دو کابین) با استاندارد آلایندگی یورو5 و رعایت استانداردهای 88 گانه اروپا کرده است که این خبر را می‌توان یکی از مهم‌ترین اخبار چند سال اخیر در این رده از خودروها دانست.

مدیر عامل شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) در مصاحبه‌ای درباره تولید محصولات جدید و سیاست‌های این شرکت، این‌گونه گفت که آزمایشات انجام شده از طرف برخی ارگان‌ها و سازمان‌ها در رابطه با پیکاپ‌های تولیدی آمیکو صورت گفته که مهر تاییدی بر باکیفیت و رقابت بودن این محصولات بوده و می‌توان از این خودروها به‌عنوان جایگزین مدل‌های وارداتی در این رده استفاده کرد.

غلامرضا صادقیان در ادامه صحبت‌های خود به این نکته نیز اشاره کرد که تولید روزانه 40 دستگاه از این نوع خودروها در شرکت ارس خودرو دیزل نهایی شده و بزودی با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری خواهد رسید.

همچین، این مقام مسئول در رابطه با طرح توسعه این شرکت نیز این‌گونه گفت که آمیکو پس از تولید وانت‌های پیکاپ، برنامه تولید کامیون‌های دام تراک به ظرفیت ۷۰ تا ۱۰۰ تن را در خطوط تولید خود قرارداده است تا نیاز معادن و صنایع وابسته به این‌گونه محصولات را تا حد زیادی رفع نماید و تا پایان سال جاری، اولین مدل از این نوع کامیون‌های فوق سنگین به بازار معادن کشور عرضه خواهد شد. لازم به یاداوریست که گروه خودروسازی آمیکو یکی از قدیمی ترین شرکت‌های صنعتی در این بخش بوده و از سال 1368 تاکنون در حال فعالیت است.

 

 

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا