مکمل بنزین
گوناگونخبر

خداحافظی با میتسوبیشی لنسر با عرضه جدیدترین نسخه 2015!

کمپانی میتسوبیشی یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان دنیا محسوب شده و سری Lancer آن نیز یکی از محبوب‌ترین و البته تکامل یافته‌ترین محصولات در طول زمان است. جدیدترین ورژن لنسر با نام کامل 2015 Lancer Evolution Final Edition هم اکنون در ایالات متحده آمریکا با تولید تنها 1600 عدد و قیمت 37.995 دلار آماده فروش به مشتریان است.

2015-Mitsubishi-Lancer-Evolution-FE-2

بر اساس مدل GSR فعلی موجود، نسخه نهایی لنسر از امکانات داخلی و خارجی بهره‌مند شده که پیش از این در GSR نیز ارایه شده بود. بهره‌گیری از یک سقف آلومینیومی سیاه رنگ، رینگ‌های آلومینیومی طراحی شده به رنگ مشکی، بهره‌گیری از سپرهای دو رنگ و براق و نهایتا یک جلو پنجره مشبک زیبا با نوارهای کروم رنگ، ظاهری خاص و شیک به این نسخه نهایی لنسر بخشیده است.

2016-Mitsubishi-Lancer-Evolution-FE-0

این خودرو در رنگ‌های سفید مرواریدی، قرمز رالی، خاکستری و آبی کاربنی عرضه می‌شود.

اما داخلی کابین لنسر 2015 نیز زیبایی خاص خود را دارد. داخل کنسول از پلاک‌ها و اتیکت‌های ویژه‌ای استفاده شده است تا کاربر را متوجه این موضوع کند که سوار نسخه ویژه‌ای از سری لنسر شده است. همچنین به‌روز رسانی‌های دیگری نظیر سقف سیاه رنگ، آفتاب گیر و کنسول وسط جدید با طراحی زیبا، بهره‌گیری از نوارهای دوخته شده قرمز رنگ بر روی روکش سیاه رنگ صندلی‌ها، فرمان دوخته شده اسپرت، کفی‌های چرمی و دسته ترمز دستی تازه در داخل کابین توسط این کمپانی انجام شده است.

2015-Mitsubishi-Lancer-Evolution-FE-17 2015-Mitsubishi-Lancer-Evolution-FE-20 2015-Mitsubishi-Lancer-Evolution-FE-21

از دید فنی، میتسوبیشی لنسر 2015 از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ، توربوشارژ همراه با خنک کننده داخلی با فناوری DOHC و حجم 2.0 لیتر بهره برده است. این پیشرانه می‌تواند 303 اسب بخار قدرت تولید کرده و گشتاوری برابر 413 نیوتن بر متر را نیز فراهم کند. در واقع این موتور نسبت به نسخه استفاده شده بر روی ورژن استاندارد حدود 12 اسب بخار و 5 پوند فوت گشتاور افزایش داشته است.

2015-Mitsubishi-Lancer-Evolution-FE-15

این موتور همراه با یک گیربکس 5 دنده دستی و بهره‌گیری از سیستم کنترل میتسوبیشی، قدرت مورد نیاز را به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند. از دیگر به‌روز رسانی‌های این خودرو می‌توان به کاهش وزن و آپدیت ترمزهای جلو با بهره‌گیری از سیستم‌های ضد شوک جدید اشاره کرد.

مدیر بخش فروش میتسوبیشی در آمریکای شمالی و معاون مدیرعامل در مورد این نسخه می‌گوید:

نسخه نهایی لنسر، پس از فروش تمامی تولیدات، برای همیشه به تاریخ می‌پیوندد و راه را برای مدل‌های جدید و پرقدرت‌تر باز می‌کند.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا