مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

مشخصات هایما S7 در تیپ و مدل‌های معمولی و توربو

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در پی تقاضای مشتریان و نیازهای موجود در بازار به خودروهای ارزان قیمت شاسی بلند در کشور، نسبت به تولید محصولات هایما در کشور اقدام کرد که در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. هایما S7 در تیپ و مدل‌های مختلف تولید می‌شود که در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتری از این خودروی جدید مونتاژی ایران‌خودر را بدانید.

شرکت چینی هایما در سال 1992 میلادی تاسیس شده است و همکار جدی شرکت مزدا موتور ژاپن محسوب می‌شود که البته سهم مزدا موتور در سال 2006 به دیگر خودروساز چین یعنی FAW منتقل شد. ایران خودرو برای کسب سهم بیشتری از بازار شاسی بلندهای کشور با این شرکت چینی وارد همکاری شده است تا خودرو هایما S7 را به بازار کشور عرضه کند.

هایما S7

هایما S7 فول اتوماتیک توربو دارای زیبایی و تجهیزات خوبی است و به همین دلیل تفاوت قیمت 15 میلیون تومانی با مدل معمولی همین خودرو دارد. از جمله ویژگی‌هایی که در مدل فول اتوماتیک توربوشارژ هایما S7 مشاهده می‌شود:

1- شتاب و قدرت خودرو بدون بالا بردن حجم موتور افزایش یافته است

2- بهره‌وری و راندمان افزایش یافته در مصرف سوخت این خودرو

3- آلایندگی کمتر نسبت به مدل معمولی

4- احترام کاملتر سوخت و مصرف کمتر سوخت

5- ظاهر خودرو بسیار جذاب و بروز است

6- تجهیزات موتوری، گیربکس و فنی این مدل بسیار بروز است

7- کیفیت این مدل نسبت به مدل معمولی و سایر خودروهای هم رده، ارتقا یافته و بالاتر است

هایما S7

تغییرات صورت گرفته در هایما S7 فول اتوماتیک توربوشارژ

از جمله تغییرات این مدل می‌توان به: طرح جدید رینگ ها، ضرب گیر جدید سپر عقب، پایه پاربند جدید و طرح جدید چراغ مه شکن که به زیبایی و قدرت این خودرو افزوده است، اشاره کرد.

حجم موتور 1.8 لیتری و گشتاور 230 نیوتون متری از دیگر ویژگی‌های تغییر یافته این مدل است. رانندگی لذت بخش، قدرتمندی، عملکرد بهتر و استفاده از فناوری VVT دوبل که باعث می‌شود احتراق بهتری صورت بگیرد از ویژگی‌های موتور این خودرو است.

همچنین شمع بکار رفته و سیستم سوخت‌رسانی بوس باعث شده است که مصرف سوخت کمتری نیز داشته باشد. از دیگر مواردی که باید در مورد هایما S7 فول اتوماتیک توربوشارژ بگوییم تست جاده بسیار بالای آن است که میلیون‌ها کیلومتر موتور این خودرو در جاده تست رانندگی داشته است.

هایما S7

همچنین فناوری موتور این خودرو از شرکت میتسوبیشی گرفته شده است. با بکارگیری زنجیر به جای تسمه تایم هزینه نگهداری این خودرو نیز کاهش یافته است. همچنین برخلاف بعضی از خودروها، این خودرو با روغن‌های مختلف و سوخت‌های موجود سازگاری دارد و اصراری بر استفاده از یک یا چند نوع روغن یا بنزین وجود ندارد.

هایما S7

تعداد دنده‌ها در گیربکس این خودرو از 5 به 6 عدد افزایش یافته است که در دو حالت اتومات و دسترسی قابل استفاده هستند. در طراحی گیربکس این خودرو از فناوری POWERTECH كره جنوبی استفاده شده است. همچنین فاصله بین دنده‌ها کمتر شده تا جابجایی و تغییرات توسط راننده به راحتی انجام شود که این نیز از دیگر ویژگی‌های خوب دو مدل خودروی هایما است.

هایما S7

از دیگر ویژگی‌هایی هایما S7 فول اتوماتیک در دو تیپ مختلف:

  • سروصدای داخل کابین بسیار کاهش یافته و احساس خوبی در رانندگی و مسافرت‌ها به راننده و مسافرین خواهد داد.
  • داشبورد این خودرو به روش قالب گیری تحت فشار انجام شده و کیفیت بالایی دارد
  • مواد استفاده شده در ساخت خودرو مواد دوست‌دار طبیعت بوده است
  • استفاده از سامانه‌های ایمنی بسیار دقیق: سامانه‌ھای ABS (سیستم ترمز ضدقفل)، ESP (سیستم كنترل پايداري الكتريكي)، EBD (سیستم ترمز كمكي در موارد اضطراري)، BAS (سیستم كمكي ترمز)،   TCS (سیستم كنترل كشش)، HSA (سیستم كمكي حركت در سربالايي)
  • استفاده از سیستم تعلیق برای هر 4 چرخ خودرو
  • فرمان‌های برقی ژاپنی که در خودروهای BMW و دیگر برندهای معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • 3 تا 5 درصد ذخیره انرژی
  • عملکرد و شتاب بسیار بالا
  • دارای دوربین 360 درجه

هایما S7

مشخصات هایما S7 در مدل دنده‌ای در سایت ایران‌خودرو به شرح زیر است:

کد کلاس 51701
استاندارد آلایندگی استاندارد يورو5
ترمز سامانه‌ھای ABS (سیستم ترمز ضدقفل)، ESP (سیستم كنترل پايداري الكتريكي)، EBD (سیستم ترمز كمكي در موارد اضطراري)، BAS (سیستم كمكي ترمز)،   TCS (سیستم كنترل كشش)، HSA (سیستم كمكي حركت در سربالايي)
سیستم انتقال قدرت 6 دنده دستی که نسبت به قبل افزایش یک دنده‌ای را داشته است
کیسه هوای ایمنی مجموعه 4 کیسه هوا برای سرنشینان جلو و عقب تعبیه شده است
فرمان برقی محصول ژاپن
سیستم تهویه اتوماتيك
سیستم صوتی امکاناتی از قبیل صفحه نمايش 7 اينچی با امكان پخش موزیک‌های MP3 و داراي پورت AUX , USBو GPS +SD و بلوتوث هندزفری که از کیفیت بالایی برخوردار است
چراغها چراغ روز LED ، مه‌شكن‌های جلو و عقب که از قدرت بالایی برخوردار هستند
آیینه‌ها آيينه‌های جانبی برقی تاشونده گرمكن دار
شیشه ها جلو و عقب برقی
تزئینات غربيلك فرمان چرمی بسیار با کیفیت ، تودوزی چرم 2 رنگ و تريم داخلي مشكی که زیبایی خاصی به خودرو می‌دهد
تجهیزات ایمنی سنسور دنده عقب،قفل كودك،دوربين 360 درجه ، چراغ روشن در زمان باز بودن درب‌ها، قفل اتوماتيك درب‌ها در سرعت،  سامانه كنترل باد تاير(TPMS)، سيستم ضد سرقت موتور،  قطع سوخت بهنگام تصادف
رینگ و لاستیک رينگ آلومينيومی 17 اينچ با ظاهر بسیار زیبا و مشتری‌پسند
صندلی دارای صندلی راننده 8 حركته برقی گرمكن‌دار و صندلی شاگرد 4 حركته دستی
سایر تجهیزات ايزوفيكس (امكان نصب صندلي كودك)،نشانگر باز بودن كمربند جلو بهمراه آلارم، جلو پنجره جديد، سپرجلو جديد، سيستم استارت/ استاپ موتور، قطعات تزئينی جلو داشبورد و طرح چوب دستگيره‌های درب‌ها، تودوزي چرمی 2رنگ، 6 بلندگو، كنسول ميانی صندلی جلو و عقب، شيشه جانبی دودی، كامپيوتر سفری، چراغ روز، ريموت كنترل قفل مركزی ، سان روف برقی، اسپويلر و سنسور باران.

هایما S7

تجهیزات مدل اتوماتیک هایما S7 :

کد کلاس 51801
استاندارد آلایندگی يورو5
ترمز سامانه‌ھای ABS (سیستم ترمز ضدقفل)، ESP (سیستم كنترل پايداري الكتريكي)، EBD (سیستم ترمز كمكي در موارد اضطراري)، BAS (سیستم كمكي ترمز)،   TCS (سیستم كنترل كشش)، HSA (سیستم كمكي حركت در سربالايي)
کیسه هوای ایمنی در مجموع 4 کیسه هوا برای راننده و سرنشینان جلو و عقب تعبیه شده است
فرمان برقی ژاپنی با کیفیت بالا
سیستم تهویه اتوماتيك
سیستم صوتی دارای صفحه نمايش 7 اينچی با امكان پخش موزیک‌های MP3 و داراي پورت های پرکاربرد AUX , USBو GPS +SD و بلوتوث هندزفری با کیفیت خوب
چراغها چراغ روز LED ، مه‌شكن‌های جلو و عقب با کیفیت بالا و زیبایی مضاعف برای ماشین
آیینه‌ها آيينه‌های جانبي برقي تاشونده گرمكن دار
شیشه ها جلو و عقب برقی
تزئینات غربيلك فرمان چرمی ، تودوزی چرم 2 رنگ و تريم داخلی مشكی
تجهیزات ایمنی سنسور دنده عقب، قفل كودك، دوربين 360 درجه ، چراغ روشن در زمان باز بودن درب ها، قفل اتوماتيك درب ها در سرعت،  سامانه كنترل باد تاير(TPMS)، سيستم ضد سرقت موتور،  قطع سوخت بهنگام تصادف
رینگ و لاستیک رينگ آلومينيومی 17 اينچ با کیفیت و ظاهر مشتری پسند
صندلی صندلي راننده 8 حركته برقي گرمكن دار و صندلي شاگرد 4 حركته دستی
سایر تجهیزات ايزوفيكس (امكان نصب صندلي كودك)،نشانگر باز بودن كمربند جلو بهمراه آلارم، جلو پنجره جديد، سپرجلو جديد، سيستم استارت/ استاپ موتور، قطعات تزئينی جلو داشبورد و طرح چوب دستگيره‌های درب‌ها، تودوزي چرمی 2رنگ، 6 بلندگو، كنسول ميانی صندلی جلو و عقب،  شيشه جانبی دودی، كامپيوتر سفری، چراغ روز، ريموت كنترل قفل مركزی ،  سان روف برقی، اسپويلر و سنسور باران.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. یک مطلب رو میخوام بدونم بابتش وارد سایت شما میشم نویسنده فقط حاشیه رفته…
    دست آخر هم نفهمیدیم تسمه تایم هایما۷ ، تسمه هست یا زنجیر وارد سایت شما نشیم از اصغر سر کوچه بپرسیم بدون حاشیه جواب میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا