مکمل بنزین
گوناگونخبر

آمار جالب و خواندنی از سرقت خودرو در کشور طی سالهای اخیر

به گزارش چرخان، سرقت خودرو و وسایل نقلیه در کشور اتفاقی است که قطعا در همه دنیا رخ می‌دهد و اتفاقی گریز ناپذیر است چرا که تا بوده خودرو بوده و افرادی که می‌خواهند یک شبه ره صدساله بروند! اما شاید اگر بدانید در یک سال چه تعداد خودرو در کشور دزدیده می‌شود و به سرقت می‌رود شاید همت شما را برای ایمن کردن خودرویتان بیش از پیش کند!

سالنامه آماری کشور، مرجعی است که هر ساله اطلاعات خوبی از همه اتفاقاتی که در کشور رخ داده است منتشر می‌کند که در این سالنامه آماری نکته‌ای که برای ما جلب نظر کرد آمار سرقت خودروها و موتورسیکلت‌ها بود که طبق این آمار صرفا در سال 94 حدود 76 هزار خودرو به سرقت رفته است.

سرقت خودرو

این تعداد خودروی به سرقت رفته نسبت به سالهای 93 و 92 کاهش بسیار اندکی داشته ولی نسبت به سال 91 افزایش نسبتا بالایی را ثبت کرده است. آمار این گزارش نشان میدهد که سارقین در حدود 4 برابر خودروهایی که به صورت کلی سرقت میکنند، تمایل دارند لوازم داخل خودرو را به سرقت ببرند!

آمار 233 هزار عدد سرقت لوازم خودرو نشان میدهد که بسیاری از خودروها به دلایل مختلفی از جمله ایمنی خوب (قفل پدال و قفل فرمان) به صورت کامل به سرقت نرفته و سارق تنها وسایل داخل خود را دزدیده است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا