مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت خودروهای خارجی کارکرده در بازار تهران چقدر است؟ (بهمن 96)

به گزارش چرخان، بازار خودروهای خارجی کارکرده در تهران این روزها شاهد کاهش مشتریان است و بسیاری از خودروها که مدل صفرشان دچار افزایش قیمت زیادی شده، افزایش قیمت زیادی داشته‌اند ولی به نسبت خودروی صفر دارای قیمت خوبی هستند که باعث شده مشتریان بازار خودروهای خارجی کارکرده بیشتر از خودروهای صفر باشد.

در ادامه گزارش قیمت خودروهای خارجی کارکرده را مشاهده می‌کنید که به دلایل مختلف از جمله تصادف، لکه رنگ، مشکل فنی و یا عجله مالک برای فروش قیمت‌های پایینی دارند و به نسبت خودروهای صفر، از جذابیت خرید بیشتری برخوردار هستند. در این گزارش سعی شده است که قیمت‌های خوب بازار آورده شود.

در بازار خودروهای کارکرده خارجی هیوندای کوپه مدل 2008 با کارکرد 180 هزار کیلومتر با قیمت 55 میلیون تومان به فروش می‌رسد. کیا سراتو مدل 2017 با کارکرد 4300 کیلومتر با قیمت 186 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. پورشه ماکان مدل 2017 با کارکردی در حدود 10 هزار کیلومتر با قیمت 980 میلیون تومان به مشتری عرضه شده است.

هیوندای وراکروز از دیگر خودروهای عرضه شده در بازار است که با مدل 2011 و 100 هزار کیلومتر با قیمت 220 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. همچنین پروتون جن تو 2008 با کارکرد 130 هزار کیلومتر با قیمت جالب 27 میلیون تومان قابل خرید است. پورشه پانامرا توربو با مدل 2012 و کارکرد 39 هزار کیلومتر، 950 میلیون تومان برای مشتری آب می‌خورد که به نسبت مدل‌های جدیدتر بسیار عدد خوبی است.

کیا اسپورتیج آخرین خودرویی است که در این گزارش مشاهده شده که با کارکرد 18 هزار کیلومتر در مدل 2016 با قیمت 220 میلیون تومان به مشتریان عرضه شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا