مکمل بنزین
شرایط فروش

پیش فروش پژو 207 هاچ بک اتوماتيک ایران‌خودرو آغاز شد (ویژه دهه فجر 96)

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از آغاز پیش فروش پژو 207 هاچ‌بک اتوماتيک به مناسب دهه فجر خبر داد. این گروه خودروسازی اعلام کرد به دلیل جلب رضایت مشتریان جوان این شرکت، محصولات پرفروش خود را در دهه فجر پیش فروش می‌کند تا دسترسی آن‌ها به صورت مستقیم به محصولات این شرکت فراهم شود.

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که طبق بخشنامه قبلی صادرشده برای پیش فروش محصولات خود، اولین سری پیش‌فروش را با پژو 207 هاچ‌بک اتوماتيک آغاز کرده و مشتریان می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح پیش فروش اقدام کنند.

پژو 207 هاچ بك

طبق اطلاعیه ایران‌خودرو مشتریان قادر هستند با پرداخت 24 میلیون تومان ثبت نام خود را انجام دهند و موعد تحویل را در خرداد، تیر و مرداد سال آینده تعیین کنند. سود مشارکتی که در این طرح مشخص شده طبق زمان تحویل بوده و به صورت ثابت نیست.

بیشتر بخوانید:

طبق اطلاعیه ایران‌خودرو و مصاحبه مصطفي خان‌كرمی معاون بازاريابي و فروش ایران‌خودرو این طرح از ساعت 10 صبح روز 10 بهمن آغاز شده و مشتریان می‌توانند از طریق سایت این شرکت و همچنین نمایندگی‌های ایران‌خودرو نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند. از محدودیت‌های اعمال شده در این طرح، فروش به هر کد ملی صرفا یکبار انجام می‌شود و به معنای دیگر هر کد ملی صرفا می‌تواند یک پژو 207 هاچ بك اتوماتيك خریداری کند که این به عدالت در فروش و استفاده بیشتر مردم از فرصت‌های برابر کمک می‌کند.

به گفته مسئولین ایران‌خودرو پژو 207 هاچ بك اتوماتيك دارای کیفیت بسیار بالایی از نظر ایمنی بوده و چالاکی ویژه‌ای دارد که اضافه شدن استاندارهای آلایندگی روز، این خودرو را به دوستدار طبیعت نیز تبدیل کرده است. طبق اعلام مسئولین شرکت ایران‌خودرو در روزهای آتی، پیش‌فروش سایر محصولات این شرکت آغاز شده و شرایط ویژه دهه فجر که پیش از این خبر آن منتشر شده بود به اطلاع مردم خواهد رسید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا