مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار اولین تصاویر از محصول جدید FAW

تصاویری که می‌بینید، مربوط SUV کامپکت کمپانی FAW به نام Junpai T086 است و بزودی شاهد عرضه گسترده این محصول در بازار چین خواهیم بود.

برند Junpai زیر نظر کمپانی (FAW) فعالیت داشته و به طور کلی برای جذب خریداران جوان در بازار چین فعالیت می‌کند. این برند توسط شرکتی به نام Tianjin-FAW که یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی FAW است؛ اداره شده و تمام محصولاتش در تیانجین چین به تولید می‌رسند.

خودروی Junpai T086 از طراحی نسبتا خوبی برخوردار است. Junpai T086 توسط استودیوی طراحی کمپانی FAW در ایتالیا خلق شده و باید گفت که زیباترین محصول برند Junpai است!

طراحی Junpai T086 را باید مدرن و اسپرت دانست؛ اما شکل و شمایل کلی خودرو جسورانه نیست و شاید به دلیل هدف‌گذاری کمپانی FAW باید از یک طراحی محافظه کارانه برای خودروی Junpai T086 استفاده می‌شد.

Junpai T086 از یک پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با توان 143 اسب‌بخار استفاده کرده و 204 نیوتن‌متر گشتاور دارد. وظیفه انتقال قدرت پیشرانه Junpai T086 به محور جلو را یک گیربکس شش سرعته و یا یک گیربکس دوکلاچه هفت سرعته برعهده خواهد داشت.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا