مکمل بنزین
خبرداخلی

سرمایه گذاری 1.8 میلیارد دلاری دولت برای ارتقا خودروهای تولیدی در کشور

به گزارش چرخان، منصور معظمی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مصاحبه‌ای از سرمایه‌گذاری نزدیک دو میلیارد دلاری دولت در بخش خودروهای تولیدی خبر داد که طبق این خبر روزهای خوبی برای صنعت خودروسازی کشور می‌توان متصور شد که قطعا باعث خواهد شد ایرانی‌ها نیز در آینده بتوانند خودروهای با کیفیت سوار  شوند.

منصور معظمی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مصاحبه‌ای گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تمایل زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش خودروهای تولیدی کشور دارند و سازمان گسترش نیز از این سرمایه‌گذاری‌ها و شرکتها حمایت می‌کند و تمام سعی بر این است که بتوانیم سرمایه‌گذاری‌های خصوصی را بیش از قبل نماییم.

خودروهای تولیدی

وی در ادامه افزود: سرمایه‌گذاری‌های بخش صنعت دولت به گونه‌ای بوده که می‌توانیم بگوییم میزان سرمایه‌گذاری‌ها بی‌نظیر بوده است چرا که عدد سرمایه‌گذاری دولت اول تا یازدهم حدود 1200 میلیارد تومان بوده ولی در دولت یازدهم به تنهایی بالاتر از این عدد قرار گرفته و این نشان از جدیت دولت برای بالا بردن و ارتقا کیفیت این بخش است.

معظمی معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت در پایان با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری دولت در بخش صنعت خودرو افزود: دولت تدبیر و امید چیزی در حدود 1.8 میلیارد دلار صرفا برای بخش خودروهای تولیدی داخل کشور سرمایه‌گذاری کرده است که این سرمایه‌گذاری در سالهای آینده جواب خواهد داد که قطعا منجر به این می‌شود مردم خودروهای با کیفیت سوار شوند و سطح کیفی تولیدات شرکتهای داخلی نیز افزایش یابد. با پیگیری‌های انجام شده شرکتهای داخلی توانستند با شش شرکت بزرگ بین‌المللی قرارداد ببندند تا سطح کیفی محصولات را بالا ببرند و خودروهای بروز در کشور تولید نمایند که از این شش قرارداد، یکی از آنها عملی شده و در سال آینده نیز قطعا قرارداد مربوط به سیتروئن به اجرا درخواهد آمد.

 

 

بیشتر بخوانید: برجام برای هر کسی “آب” نداشت، برای صنعت خودروسازی کشور”نان” داشت!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا