مکمل بنزین
گوناگونخبر

فراری قصد دارد تولید سالانه خودرو را تا سال 2019 به 9000هزار عدد برساند!

شرکت ایتالیایی فراری یکی از طراحان خوش نام و با سابقه در صنعت خودرو است اما به تازگی با مشکلاتی مواجه شده و در صدد افزایش تولید خودرو  است! Luca di Montezemolo که از سال 1991 مدیر شرکت فراری بود، تولید سالانه این شرکت را روی 7000 هزار خودرو در سال محدود کرده بود که بدون شک خشم صاحبان این شرکت را برانگیخت. با توجه به محدودیت در تعداد خودروی تولید شده، این شرکت به سود نیز دست یافت!

محدودیت فروش 7000 خودرو توسط Luca di Montezemolo به منظور حفظ کیفیت تجاری این شرکت اعمال شد، در حالی که رقبا رکوردهای فروش یک دیگر را پشت سر هم می‌شکستند، Sergio Marchionne رئیس هیئت مدیره فراری و مدیر عامل فیات قصد دارد این محدودیت را بردارد و معتقد است که فراری پتانسیل فروش 10000 هزار خودرو را نیز دارد!

ferrari-headquarters-in-maranello-italy_100530408_m

طبق بایگانی‌های موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در رابطه با سهم بازار این شرکت، این تولید کننده ایتالیایی درصدد تولید 9000 هزار خودرو در سال تا سال 2019 است که  افزایشی 30 درصدی را نسبت به 7000 هزار خودرو در سال نشان می‌دهد.

فراری قصد دارد تا خودرویی را با موتور V-6 خود تولید نماید که این خودرو افزایش 30 درصدی تولید این شرکت را توجیه می‌کند.

در مجموع، فراری چنین باور دارد که تعدادی از مردم می‌توانند مدل های آن را ارتقا دهند، به‌ویژه در بازارهای نوظهور که قبلا این شرکت در آن حضور کمتری داشته است. از آنجا که زمان انتظار برای یک مدل جدید، با فرض اینکه شما برای یک فراری جدید موانع ایمنی و ساخت را سپری کرده باشید، معمولا بیشتر از یک سال طول می‌کشد. اگر بدون آثار مخرب بر ارزش‌های قبلی همراه با ارتقای تولید شاهد باشیم، جالب خواهد بود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا