مکمل بنزین
خبرداخلی

پراید برای افراد عصبی مناسب نیست!

پراید، محصولی که توانست بسیاری از مردم را صاحب خودرو و در مقابل بسیاری را رهسپار دیاری باقی کند. همگی‌مان بر این موضوع معتقد هستیم که پراید کیفیت لازم را ندارد و حتی اگر بدنه آن نیز تقویت شود (X131) یک خودروی ایمن نیست اما هرچه که باشد، گویا استاندارد لازم را دارد و همچنان تولید می‌شود.

pride-accident

چندی پیش بود که پلیس، پراید را ارابه مرگ خواند و کمربند را که برای ایمنی سرنشین قرار داده شده است، عامل خفگی سرنشینان در این خودرو دانست. اکنون نیز معاون ارزیابی کیفیت استاندارد اعلام کرده است که افراد عصبی از پراید استفاده نکنند. باور کنید یا نه این موضوع حقیقت دارد و معاون ارزیابی کیفیت استاندارد اعلام کرده است که با وجود اینکه پراید استاندارد لازم را برای تولید دارد اما بدون شک کیفیت آن مورد رضایت مشتریان نیست. به عقیده وی با وجود اینکه سرعت 120 کیلومتر در ساعت برای پراید تعریف شده است اما عملا این خودرو توان حرکت با چنین سرعتی را ندارد (از لحاظ امنیت). بر باور وی پراید می‌تواند برای افرادی که بسیار خونسرد هستند و به هیچ وجه عصبی نمی‌شوند یک خودروی مناسب باشد اما افراد عصبی باید از پراید دوری کنند.

بنابر گفته کارشناسان، پراید تنها برای مصارف درون شهری مناسب است و در هنگام استفاده از آن می‌بایست با دقت تمام به رعایت قوانین پرداخت تا بلکه به هیچ یک از سرنشینان آسیبی نرسد.

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا