مکمل بنزین
گوناگونخبر

شورولت ولت 2016 هیبریدی رسما معرفی شد

دنیای محصولات و خودروهای هیبریدی، یک عضو جدید را کنار خود می‌بیند. این بار محصولی از سوی جنرال موتورز آمریکا، خودرویی از زیر مجموعه کمپانی شورولت با نام ولت 2016 که خریداران می‌توانند با هر بار شارژ آن حدود 53 مایل یا 85 کیلومتر را طی کنند. قیمت نسخه پایه این محصول در حدود 33.170 دلار است.

قطعا قیمت این خودروی هیبریدی نسبت به هم رده‌های خود بسیار بیشتر است، اما حداقل شما مطمئن هستید که این خودرو از لحاظ پاکیزگی و تمیزی، در رتبه بسیار بالاتری قرار دارد. این خودرو همانند رقبایش چون تویوتا پریوس و نیسان لیف، با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جالبی عرضه می‌شود که می‌تواند این بازار رقابتی را داغ‌تر از همیشه کند. البته این قابلیت‌ها هیچ کدام به پای محصولات تسلا و ویژگی‌هایی چون Ludicrous mode نمی‌رسد!

chevy-volt-2016-640x392

نزدیک به 8 سال از عرضه اولین مدل شورولت ولت می‌گذرد و طی این سال‌ها خیلی چیزها تغییر کرده است که البته همه آن‌ها تغییراتی رو به بهبود بوده است. بهره‌گیری از یک موتور 1.5 لیتری l-4 مهم‌ترین ویژگی این خودرو است. دود و گاز خروجی از اگزوز این خودرو بسیار کمتر از رقبای خود است و سیستم‌های به کار گرفته شده بر روی آن از هم نوعان خود بسیار جدیدتر است.

این سدان 4 درب بزرگ، برای ثبت سرعت‌های بالا طراحی نشده است و بیشتر برای راحتی سرنشینان در کنار فضای داخلی بزرگش، طراحی گشته است.

گفته می‌شود که باتری‌های لیتیوم یونی این خودرو با استفاده از فرمولی جدید، می‌توانند تا 20 درصد بیشتر از نسل‌های پیشین خود کارایی داشته باشند و البته وزن آن‌ها نیز 30 پوند سبک‌تر است. یک بار شارژ این باتری، می‌تواند تا 53 مایل خودرو را همراه شما قرار دهد. این باتری در کنار یک باک پر از گاز، می‌تواند تا 420 مایل یا 675 کیلومتر برای راننده حرکت نماید!

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. چه کاریه حتما باتری لیتیوم یونی روش بذارن؟ میتونن از باتری های لیتیوم ایر استفاده کنن ذخیره سازی 2 برابر با حجم و وزن کمتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا