مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط پیش‌فروش ایران‌خودرو اعلام شد؛ تخفیف ویژه برای محصولات ایرانی (اسفند 96)

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای شرایط جدید پیش‌فروش محصولات خود را اعلام کرد که در این اطلاعیه تفاوت‌های جالبی نسبت به دیگر شرایط پیش‌فروش وجود دارد که از جمله آن تخفیفی است که این شرکت خودروساز ایرانی برای خرید محصولات ایرانی در نظر گرفته و همچنین تخفیفی نیز به عنوان مشارکت در تولید ذکر شده است که باعث جذابیت ثبت نام در این پیش‌فروش می‌شود.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط ایران‌خودرو این طرح پیش‌فروش از دوم اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت و نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو نسبت به ثبت نام در این طرح پیش‌فروش اقدام نمایند.

خودروهای کارکرده ایران‌خودرو

خودروهای موجود در این طرح پیش‌فروش عبارتند از: پژو 206، پژو 207، پژو 405، سمند، پژو پارس، دنا، رانا، هایما، سوزوکی و دانگ‌فانگ که در این طرح به مشتریان عرضه می‌شود.

طبق اعلام ایران‌خودرو در این طرح پیش‌فروش، محصولات این شرکت با موعد تحویل تیر تا آذر 97 ثبت نام می‌شوند و مشتریان بسته به نقدینگی و نیاز خود می‌توانند در موعد تحویل مختلف این خودرو ثبت نام کنند. بدیهی است هر چقدر که موعد تحویل زمان طولانی‌تری باشد، مشتریان می‌توانند از سود بیشتری که در بخش مشارکت در نظر گرفته شده است بهره‌مند شوند.

همچنین برای همه خودروها رنگ‌های مختلفی وجود دارد و مشتریان می‌توانند از تنوع رنگی موجود در خودروهای ارائه شده استفاده کنند و رنگ موردنظر خود را ثبت نام کنند. پرداخت هزینه خودروها به صورت چند مرحله‌ای بوده و مشتری می‌بایست طبق زمان‌بندی تعیین شده در بخشنامه فروش ایران‌خودرو، نسبت به تسویه مبلغ خودروها اقدام نماید.

یکی از نکات جالب توجه این بخشنامه فروش، سود مشارکت 18 درصدی آن است که به مشتریان امکان می‌دهد با سود بالاتر از سود بانکی نسبت به ودیعه‌گذاری در نزد ایران‌خودرو اقدام نمایند. همچنین آن دسته از مشتریانی که به هر دلیل از خرید خودرو منصرف شوند می‌توانند از سود انصراف 15 درصدی ایران‌خودرو استفاده کنند.

مهم‌ترین بخش اطلاعیه صادر شده توسط ایران‌خودرو بخش تخفیفی است که برای خودروی ایرانی در نظر گرفته است که از 200 هزار تومان تا 800 هزار تومان بسته به نوع خودرو تعیین شده است و طبق بررسی‌های ما کمترین تخفیف را پژو پارس داشته و بیشترین تخفیف در نظر گرفته شده در این اطلاعیه، به خودروی رانا تعلق گرفته است.

قیمت خودروها در این طرح پیش‌فروش مشخص نبوده و پس از صدور دعوتنامه تعیین می‌گردد. در ادامه تصاویر مربوط به این بخشنامه را می‌توانید مشاهده نمایید.

مشتریان و متقاضیان ثبت نام در این طرح پیش‌فروش می‌توانند به سایت رسمی این شرکت و یا نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو در سرتاسر کشور مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: با مبلغ ۳ تا ۳۵ میلیون تومان، چه خودروهایی از ایران خودرو می‌توان خرید؟

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دنا رو تازه گران شده بود واقعا با این قیمت نمیارزه من پشیمان شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا