Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

انتشار تصاویر جاسوسی نسخه ۲۰۱۹ بی‌ام‌و سری 1

از ورود خودروهای سری ۱ بی‌ام‌و به بازار زمان زیادی می‌گذرد. تقریبا با اطمینان می‌توان گفت محصولات این سری طراحی چندان جذابی ندارند و خریداران نیز بر چنین موضوعی واقف هستند. خوشبختانه نسخه ۲۰۱۹ بی‌ام‌و سری 1 در حال توسعه قرار دارد و انتظار می‌رود محصولات نسل جدید این سری از طراحی زیباتر و بهتری برخوردار باشند تا فروش بالاتری را نصیب سازنده خود کنند.

در این کلاس خودرویی شاهد اتومبیل‌های فراوانی هستیم که این امر باعث رقابت سخت در این بخش از بازار می‌شود. در حالی‌که این شرکت آلمانی نسخه ۲۰۱۹ بی‌ام‌و سری 1 را توسعه می‌دهد ولی با وجود رقبای قدرتمندی مانند آئودی A3 و نسل جدید مرسدس بنز کلاس A، باید دید این برند برای جذب خریداران چه برنامه‌ای درنظر گرفته است.

نسخه هاچ‌بک این خودرو با پلتفرم UKL توسعه یافته است که باعث می‌شود با خودرویی دیفرانسیل عقب رو‌به‌رو نباشیم. همانند مرسدس بنز کلاس A، بی‌ام‌و نیز تصمیم گرفته محصولات سری ۱ خود را به صورت دیفرانسیل جلو طراحی کند. طراحی نسل جدید این خودرو تغییر کرده و این موضوع به خوبی از تصاویر جاسوسی منتشر شده نیز قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد با طراحی جذاب‌تر و اسپرت‌تری روبه‌رو هستیم.

به نظر می‌رسد بی‌ام‌و تنها به تغییرات در ظاهر این سری از محصولات خود بسنده نکرده است چراکه موتور مورد استفاده در آن‌ها نیز تغییر خواهد کرد. در نسخه ۲۰۱۹ بی‌ام‌و سری 1 دیگر خبری از موتور ۶ سیلندر نیست و تمامی گزینه‌های ۶ سیلندر با موتورهای ۴ سیلندر جایگزین می‌شوند. بالاترین خودرو در این سری بی‌ام‌و M140i خواهد بود که به موتور ۴ سیلندر توربوشارژر مجهز می‌شود و از سیستم چهار چرخ متحرک نیز بهره می‌برد. احتمال معرفی نسخه‌ای هیبریدی از این نسل نیز وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.