مکمل بنزین
خبرداخلی

هیوندای النترا 2018 بر مدار گرانی؛ گرانی 43 میلیون تومانی در یک روز!

به گزارش چرخان، بازار خودروهای خارجی این روزها به قدری پرتلاطم شده است که شنیدن هر خبری از این بازار دور از ذهن نیست و دیگر تعجبی برای اهالی بازار نخواهد داشت اما یکی از اخباری که بر این فرضیه خط بطلان کشید این بود که شرکت آسان موتور در یک اقدام عجیب قیمت یکی از محصولات پرطرفدار بازار خود را یک روزه 43 میلیون تومان افزایش داد! هیوندای النترا 2018 که مورد توجه اندک مشتریان حاضر در بازار بود به تیتر اول بسیاری از رسانه‌های اقتصادی کشور تبدیل شده است.

شرکت آسان موتور که یکی از واردکنندگان اصلی این خودرو در ایران محسوب می‌شود در یک اقدامی عجیب طی یک روز 43 میلیون تومان به قیمت هیوندای النترا 2018 که یکی از محصولات پرفروشش در ایران است، افزود تا بار دیگر بازار خودروهای خارجی که کاملا راکد بوده و نیاز به آرامش و ثبات داشت، وارد یک نوسان دوباره شده و موج جدید گرانی‌های روی کاغذ در آن ایجاد شود.

هیوندای النترا 2018

طبق گزارش‌های قبلی ما در چرخان، بازار خودروهای خارجی این روزها از افت شدید معاملات رنج میبرد و بسیاری از فروشندگان از نبود مکفی خریداران می‌گویند و نسبت به سیاست‌های دولت و شرکت‌های واردکننده اعتراض داشتند که با این وجود بعضی از خودروهای بازار کماکان دارای معاملاتی بودند که یکی از آنها هیوندای النترا 2018 بود که با این تصمیم آسان موتور شوک بزرگی به آنها وارد شد.

آسان موتور در حالی قیمت 161/388/000 تومانی را به 204/961/000 افزایش داده است که مشتریان بازار خودروهای خارجی منتظر کاهش تعرفه واردات و به تبع آن کاهش قیمت خودروهای خارجی بودند و به همین دلیل دست از خرید و فروش برداشتند.

بیشتر بخوانید: هیوندای النترا و توسان تولید‌ِ ایران، به‌زودی در خیابان‎های کشور!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. وطنم پاره تنم!!!! امیدوارم روزی برسه که مسؤلین بابت این وضعیتی که درست کردن مجبور باشن جوابگو باشن و بخاطر 40 سال کلاه برداری و اخاذی از جیب مردم ایران جوابگو باشن، اون روز شاید ما نباشیم، ولی خوشحالیم که نسل های بعدمون مجبور نیستن تو این وضعیت عذاب بکشن
    ببخشید این مدت اینقدر از همه جا خبر بد گرفتیم که دیگه حال ندارم درباره وضعیت ماشینا چیزی بگم، 15 سال پیش هرکس پراید داشت مسخرش میکردن که این آشغال چیه خریدی مگه از جونت سیر شدی!؟ حالا تو این زمونه، پدر من بعد یه عمر کار کردن تازه امیدواره پول بازنشستگیشو بده یه پراید دست دو بخره.
    خواهشا این کامنت رو منتشر کنید

    1. سلام اشکان جان
      هممون دل پری داریم از این وضعیت.
      امیدواریم درست بشه.
      منتظر کامنتهای خوبت در چرخان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا