مکمل بنزین
خبرداخلی

اطلاعات کامل در مورد مشخصات 207 صندوقدار اتوماتیك + تصاویر

به گزارش چرخان، گروه خوردوسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اطلاعات کاملی از مشخصات یکی از محصولات جدید خود را منتشر کرد که از جمله ویژگی‌های پژو 207 صندوقدار اتوماتیک می‌توان به طراحی داخلی زیبا و همچنین استفاده از آخرین سیستم‌های امنیتی روز اشاره کرد که طبق این خبر ایران‌خودرو به زودی فروش این خودرو آغاز خواهد شد و مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، نسبت به خرید این محصول جدید اقدام کنند.

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک با طراحی بروز و ایجاد تغییرات جزئی‌تر در بخش عقب خودرو، فضای بهتر و بیشتری برای سرنشینان ایجاد کرده است که حس خوبی از یک خودروی داخلی را به مشتری القا می‌کند. به طور کلی طبق توضیحات ارائه شده توسط این خودروساز ایرانی، 207 جدید را می‌توان یک خودرو با طراحی زیبا، ایمنی بالا و کیفیت قابل قبول توصیف کرد که تجهیزات پیشرفته‌ای را در خود جای داده است. استفاده از موتور کم مصرف و بروز TU5 از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توانیم برای این خودرو جدید مطرح کنیم.

حجم موتور این خودرو 1587 سی‌سی بوده و قدرت موتور 105 اسب بخار ذکر شده است. حداکثر گشتاور این خودرو 142 نیوتون بر متر عنوان شده و این خودرو از استانداردهای آلایندگی یورو 4 بهره می‌برد. خودروی 16 سوپاپ پژو 207 صندوقدار اتوماتیک دارای 4 دنده اتوماتیک بوده و قابلیت سرعت 189 کیلومتر بر ساعت را دارد.

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک

طبق تست‌های انجام شده شتاب صفر تا 100 این خودرو 12.6 ثانیه بوده و مصرف ترکیبی آن 7.3 لیتر ذکر شده است. از ویژگی‌های ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل (EBA-EBD-ABS)، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک کاری، ترمز عقب دیسکی اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های ایمنی این خودرو، کیسه هوای سرنشین و راننده است که دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب و ایزوفیکس به این مورد اضافه شده است. صاحبان این خودرو می‌توانند تا 50 لیتر باک آن را از بنزین پر کنند و همچنین حجم صندوق این خودرو 325 لیتر است.

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک

این خودرو دارای کروز کنترل بوده و از سیستم تهویه اتوماتیک بهره‌مند است. سیستم صوتی و تصویری این خودرو مواردی از جمله : سیستم مالتی مدیا، یو‌اس‌بی، جی‌پی‌اس، بلوتوث، 4 عدد بلندگو، 2 عدد توییتر، خروجی آمپلی‌فایر، پورت ورودی سیستم صوتی اضافی، آنتن اکتیو هستند.

از دیگر ویژگی‌های پژو 207 صندوقدار اتوماتیک استفاده از فرمان برقی و کلیدهای کنترل روی فرمان است. چراغهای این خودرو نیز چراغ روز، مه شکن‌های جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغهای جلو، سیستم روشنایی ترک خودرو است.

طبق اطلاعیه ایران‌خودرو به زودی فروش این خودرو آغاز خواهد شد و قیمت نهایی نیز به زودی اعلام می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا