مکمل بنزین
خبرداخلی

ایران‌خودرو تولید پژو 2008 با آپشن‌های سفارشی را آغاز کرد

به گزارش چرخان، یکی از بخش‌های گروه خودروسازی ایران‌خودرو مربوط به ساخت خودروهای سفارشی است که معمولا با آپشن‌های خاص همراه بوده و برای مشتریانی که نیاز به خودروهایی با آپشن‌های ویژه دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدیرعامل شركت خودروهای سفارشی ايران‌خودرو (آپكو) در مصاحبه‌ای از آمادگی این شرکت برای تولید پژو 2008 با آپشن‌های خاص و موردنیاز کاربران خبر داد.

کیوان وزیری مدیرعامل شركت خودروهای سفارشی ايران خودرو (آپكو) در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها گفت: با توجه به تولید منظم خودروی پژو 2008 در ایران که از همکاری ایران‌خودرو و پژو در شرکت ایکاپ صورت می‌گیرد، تصمیم گرفتیم تا با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده وارد تولیدات سفارشی این خودرو شویم و قطعاتی که می‌توان به عنوان آپشن در این خودرو در نظر گرفت، شناسایی کردیم و در سه بخش مکانیکی و الکترونیکی و تزئینی تقسیم‌بندی کردیم که به صورت آپشن برای پژو 2008 محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: تمامی قطعات و آپشن‌های خاص این خودرو توسط آپکو تامین می‌شود که تضمین می‌دهیم تمامی قطعات تاییدیه اروپا را داشته و از بروزترین تکنولوژی‌های موجود استفاده می‌کنند. همچنین گارانتی محصولات و آپشن‌های این خودرو بر عهده ماست و مشتریان می‌توانند نسبت به این موضوع مطمئن باشند.

وزیری در ادامه با تشریح این خبر گفت: ما برای قطعات آپشن‌های پژو 2008 نیز برنامه‌ریزی کردیم و در حال حاضر قطعات این خودرو در 75 نمایندگی آپکو در سرتاسر کشور موجود است و مشتریان می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. با نصب آپشن‌های موجود در مورد پژو 2008 می‌توان گفت این خودرو تبدیل به یک خودروی درجه یک در سطح اروپا تبدیل می‌شود که یک اتفاق قابل توجه است.

مدیرعامل آپکو در پایان گفت: برای خودروی پژو 2008 چیزی بالغ بر 110 آپشن وجود دارد که می‌خواهیم با نصب آنها سهم قابل قبولی از بازار را از آن خود کنیم. همچنین به زودی تهیه و نصب آپشن‌های گوناگون روی پژو 301 و 508 را در برنامه خود داریم که به زودی اعلام می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا