مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل جدید چانگان ایدو DT را در اولین تصاویر رسمی آن مشاهده کنید

شرکت چانگان اولین تصاویر رسمی از نسل جدید چانگان ایدو DT را منتشر کرد. این خودرو در حقیقت نسخه بروز شده چانگان Yuexiang V7 محسوب می‌شود. طراحی بخش داخلی و همچنین بخش خارجی این دستگاه تغییر کرده است. در بخش جلویی این اتومبیل از زبان طراحی جدید این شرکت استفاده شده است.

به نظر می‌رسد این خودرو در حقیقت یک مدل پایه در خانواده ایدو باشد. براساس پیش‌بینی ما قیمت پایه این دستگاه با کمترین امکانات در حدود 50 هزار یوان است. در بخش جلویی این خودرو شاهد حضور جلوپنجره جدیدی هستیم که به محصولات لکسوس شباهت دارد. چراغ‌های جلوی این خودرو شبیه به نسخه‌های بزرگ‌تر ایدو و Raeton CC طراحی شده است.

براساس گزارشات چانگان ایدو DT ابعادی برابر با 4575 در 1750 در 1500 میلی‌متر دارد و فاصله دو محور چرخ‌های آن برابر با 2610 میلی‌متر است که البته تفاوتی با Yuexiang V7 ندارد.

طراحی داخلی این خودرو نیز تغییر کرده است. در طراحی این بخش از برادرهای بزرگ‌تر این محصول الهام گرفته شده است. تا حدودی می‌توان طراحی کابین آن را شبیه به محصولات بی‌ام‌و دانست. در حال حاضر نسل جدید چانگان ایدو DT در برخی نمایندگی‌های چانگان موجود است ولی برای آشنایی بیشتر و کامل با آن باید تا نمایشگاه خودرو پکن در ماه آوریل صبر کنیم.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا