مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین تصاویر رسمی از طراحی کابین نسخه 2019 فولکس واگن توارگ منتشر شد

شرکت آلمانی فولکس واگن اولین تصاویر رسمی از کابین نسخه 2019 فولکس واگن توارگ را منتشر کرد. با توجه به نحوه طراحی دریچه‌های هوای این خودرو می‌توان به شباهت طراحی کابین این دستگاه با نسخه اروپایی فولکس واگن پاسات یا آرتئون پی برد. در این خودرو از نمایشگری 12 اینچی برای کیلومترشمار بهره گرفته شده است و صفحه نمایشی 15 اینچی نیز در کنسول این خودرو قرار دارد.

در این تصویر نمی‌توان نمایشگر 15 اینچی مورد استفاده در کابین نسخه 2019 فولکس واگن توارگ را مشاهده کرد که علت آن زاویه تصویربرداری و زاویه این نمایشگر است. این پنل به گونه‌ای طراحی شده که راننده به راحتی به آن دسترسی داشته باشد. در حالی‌که استفاده از دو نمایشگر حس کابینی مدرن را به سرنشینان القا می‌کند، حضور آلومینیوم و چوب باعث می‌شود که احساس کنید در حال رانندگی با خودرویی لوکس هستید.

نسخه 2019 فولکس واگن توارگ به عنوان پرچمدار این برند آلمانی در کشورهای اروپایی به فروش می‌رسد. در ایالات متحده آمریکا این محصول برای فروش در اختیار افراد قرار نمی‌گیرد که علت اصلی آن را باید در فروش کم نسخه حال حاضر این خودرو جستجو کرد.

اگرچه در این اتومبیل از نمایشگر لمسی استفاده شده ولی کنترل صدا به صورت فیزیکی در اختیار راننده و سرنشین جلو قرار می‌گیرد. در گذشته نه چندان دور چندین تصویر از این محصول منتشر شده بود که طراحی آن را برای ما نمایان می‌ساخت.

استفاده از پلتفرم MLB در این خودرو به معنای ویژگی‌های مشترک آن با بزرگان حاضر در رده محصولات SUV است. هم‌اکنون از این پلتفرم در توسعه محصولاتی همچون آئودی Q7، نسل جدید پورشه کاین، بنتلی بنتایگا و حتی لامبورگینی اوروس استفاده شده است. قدرت موتور این خودرو به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. در حالی‌که این خودرو ابعاد بزرگی داشته و وزن زیادی دارد ولی به علت محور عقب بودن عملکرد مناسبی را از خود نشان می‌دهد.

به رغم اندازه بزرگ نسخه 2019 فولکس واگن توارگ، این خودرو تقریبا شعاع چرخشی همانند گلف دارد که قطعا تحسین برانگیز است. برای انتقال حس راحتی بیشتر به سرنشینان، خریدار می‌تواند این خودرو را با سیستم تعلیق هوا سفارش دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این نسخه جدید، سیستم بهبود یافته دید در شب آن بوده که تصویری حرارتی از جاده را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این سیستم برای اولین‌بار در یک خودرو فولکس واگن قرار می‌گیرد.

نسخه 2019 فولکس واگن توارگ به صورت رسمی در تاریخ 23 مارس در پکن رونمایی می‌شود. با وجود رونمایی از آن در ماه جاری میلادی، این نسل جدید در ماه ژوئن / اوایل جولای به بازار عرضه می‌شود. این خودرو در پایتخت اسوواکی، براتیسلاوا تولید خواهد شد. فولکس واگن در این شهر خودروهای Q7 و کاین را تولید می‌کند.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. باسلام
    آيا فولكس واگن توآرگ2019 به بازار ايران مي آيد؟
    بياد من خريدار واقعي اين مدل هستم.
    خواهشا” جواب بدين كه چه از ماهي وارد كشور ميشود ويا نميشود.
    باتشكر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا