Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نسل جدید ماهیندرا XUV500 به صورت رسمی معرفی شد

شرکت ماهیندرا در کشور استرالیا از نسل جدید ماهیندرا XUV500 رونمایی کرد. این خودرو قیمت پایه‌ای برابر با 25990 دلار دارد. این کمپانی هندی اعلام کرده که این خودرو باارزش‌ترین محصول SUV با سه ردیف صندلی در بازار استرالیا است. این خودرو در سه نسخه عرضه می‌شود. نسخه پایه آن W6 بوده که قدرت تولیدی توسط موتور آن به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو رقیب تویوتا Kluger با قیمت 20 هزار دلار محسوب می‌شود.

دو نسخه دیگر این خودرو W8 محور جلو با قیمت 29990 دلار و W8 با سیستم چهار چرخ متحرک و قیمت 32900 دلار است. تمامی این سه مدل از موتور 4 سیلندر ماهیندرا با حجم 2.2 لیتر بهره می‌برند که قدرتی برابر با 103 کیلووات و گشتاوری برابر با 320 نیوتون متر دارد. این محصولات به صورت استاندارد با سیستم انتقال قدرت اتوماتیک شش سرعته Aisin عرضه می‌شوند.

این شرکت هندی اعلام کرده نسل جدید ماهیندرا XUV500 نزدیک به 70 درصد سهم از بازار خودروهای SUV مجهز به سه ردیف صندلی را تصاحب خواهد کرد. در حقیقت این خودرو یک محصول خانوادگی با قیمتی اقتصادی است.

نسخه پایه W6 به صورت استاندارد به سیستم‌های امنیتی همانند سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز ضد قفل، شش کیسه هوا، 7 کمربند ایمنی سه نقطه‌ای، قفل مکانیکی کودک درب‌های عقب و سنسورهای پارک عقب مجهز است.

در نسخه استاندارد از پارچه مشکی رنگ برای تمامی 7 صندلی‌ موجود در این خودرو استفاده شده است. دریچه تهویه مطبوع در بخش جلویی و پشتی کابین این خودرو حضور دارد و جایگاه فرمان آن نیز توسط راننده قابل تنظیم است. بر روی فرمان کنترلرهای کروزکنترل و سیستم صوتی قرار گرفته است. نسل جدید ماهیندرا XUV500 از نمایشگر 6.0 اینچی و شش اسپیکر بهره می‌برد.

در نسخه سفارشی این خودرو راننده به تجهیزاتی همانند نمایشگر 7.0 اینچی با فناوری TFT همراه با دوربین عقب و سیستم ناوبری ماهواره‌ای، استفاده از چرم برای صندلی‌ها و آینه‌های جانبی جمع‌شونده به صورت برقی دسترسی خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.