مکمل بنزین
گوناگونخبر

با این محصول جدید تسلا، برق خانه‌تان را توسط خورشید تامین کنید!

تسلا یک بسته باتری جدید برای منازل به نام Powerwall معرفی کرده است. پاوروال طوری طراحی‌ شده است که با استفاده از انرژی خورشید، برق را در منازل شما به‌جریان می‌اندازد.

پاوروال به پانل‌های خورشیدی موجود متصل و توسط آن‌ها شارژ می‌گردد. شما همچنین می‌توانید در طول شب که هزینه برق بسیار کم‌تر است، با اتصال به برق شهر به شارژ کردن آن بپردازید. این وسیله ظرفیتی کافی به‌اندازه کل مصرف یکخانه فراهم می‌کند و هر زمان که خواستید می‌توانید آن را از جریان برق منزل جدا یا متصل کنید و همچنین می‌تواند به‌عنوان برق اضطراری برای زمانی که با قطع برق مواجه می‌شوید، از آن استفاده کنید.

tesla

پاوروال در دو مدل با قدرت‌های ۱۰ کیلووات ساعت و ۷ کیلووات ساعت عرضه می‌گردد و شما همچنین می‌توانید چندین باتری را خریداری و در خانه خود نصب کنید. این باتری با ده سال گارانتی عرضه می‌شود. مدل ۱۰ کیلووات ساعت آن ۳۵۰۰ دلار قیمت دارد و به‌عنوان یک منبع برای پشتیبانی و برق اضطراری توصیه می‌شود. درحالی‌که مدل ۷ کیلووات ساعت باقیمت ۳۰۰۰ دلار عرضه می‌شود و بیشتر برای استفاده روزانه کاربرد دارد. این هزینه شامل پانل‌های خورشیدی و یااینورتر AC-DC نمی‌شود.

شما می‌توانید برای سفارش پاوروال در وب‌سایت تسلا ثبت‌نام کنید و در اواخر تابستان امسال از طریق توزیع‌کنندگان آن را دریافت نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا