مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویری از نمای داخلی Audi A5 کوپه مدل 2017

آئودی به شدت در حال کار بر روی نسل جدید A5 خود است و با پیگیری چند منبع معتبر خبری، چند تصویر از فضای داخلی و کابین این خودروی فوق العاده به دست آمده است که نشان می‌دهد که آئودی جز تغییراتی کوچک دست به چیزی نزده است.

2017-Audi-A5-Cabrio-14

البته نیازی به گفتن نیست که داشبورد تمام خانواده A5 مشترک بوده و این قضیه شامل تمام مدل‌ها اعم از کوپه دو در و کروک می‌شود و حتی نسخه اسپرت و 5 درب نیز از این قضیه مستثنا نیست. طبیعتا با دیدن این تصاویر شما هیچ تعجبی نخواهید کرد و آئودی سورپرایز خاصی برای شما در نظر نگرفته است. در واقع شاید این داشبورد هیچ تفاوتی با نمونه استفاده شده در نسل جدید A4 ندارد.

2017-Audi-A5-Cabrio-13

شاید مهم‌ترین تفاوت این بخش را بتوان در نوع پوشش به کار رفته در آن دانست. پس اگر عجله دارید بدانید داخل A5 چگونه است، سری به A4 زده و داشبورد آن را ببینید، حالا آن را کمی پایین‌تر فرض کنید!

2017-Audi-A5-Cabrio-2

نسخه کانورتیبل (تبدیل شونده) را شاید بتوان یکی از متفاوت‌ترین تولیدات این سری دانست که با استایلی متفاوت عرضه شده و می‌توان آن را نمونه تکمیل شده این سری دانست. محصولی که تغییر در تمامی قسمت‌های آن کاملا مشهود است. خودروی حاضر بر روی پلتفرم A4 ساخته خواهد شد و شاسی آن کاملا از آلومینیوم و فولاد است و باعث می‌شود که A5 حدود 100 کیلوگرم سنگین‌تر از نسل قبل باشد. همچنین فاصله بین دو محور این خودرو جهت ایجاد فضای بیشتر برای سرنشینان نیز کمی بیشتر شده است.

2017-Audi-A5-Cabrio-10

A5 کوپه از لحاظ قدرتی نیز چیزی شبیه به A4 است. بهره گیری از یک موتور 4 یا 6 سیلندر بنزینی یا دیزلی که می‌تواند خروجی نزدیک به 187 تا 268 اسب بخار بسته به قدرتش را تولید کند.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا